jdbieber

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

My Favorite Girl , chapter 12 - come home to me

Av belieber - 30 maj 2011 20:33

Efter att jag stängde av mobilen satte jag i mina lurar och somnade till Bellas röst ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  

- Justin .. Justin !

Det var dom orden jag vaknade till. När jag öppnade ögonen såg jag mamma sitta och kolla på mig med ett leende på läpparna.

- Vi är framme nu.

Jag nickade och började samla ihop mina saker för att sedan gå ut ut flygplanet.
" Hem ljuva hem .. " var den första tanken som slog mig. Dock så är Canada fortfarande " hem " om jag tänker så , men jag bor ju inte där längre .. Och dessutom nu när Bella bor där så vill jag ju dit ännu mer ! Undra vad hon gör just nu .. Jag saknar henne riktigt mycket iallafall !


bellas perspektiv *

 

Efter att Justin hade åkt hade jag sprungit upp till mitt rum och slängt mig på sängen och bara gråtit. Det kändes som om att hela hjärtat var tomt och min kudde hade nu blivit genomblöt av mina tårar .. Jag låg bara där , ensam och tänkte på allt möjligt. På Justin , min nya familj , på skolan som jag snart ska börja .. Mitt i alla tankar måste jag ha somnat , för när jag vaknade var det näckmörkt utomhus. Det första jag gjorde när jag vaknat var att kolla min mobil. Ett nytt meddelande från Justin !

 

Hej shawty , jag saknar dig riktigt mycket .. Du anar inte ! Nu är jag iallafall hemma i ATL och vi alla mår bra. Jag tänkte mest bara skriva att allt gick bra , att jag saknar dig och att jag älskar dig. Vi ses snart igen


Jag log stort åt smset och började genast svara tillbaka hur mycket jag saknade honom osv. Det är sjukt hur mycket jag gillade honom , redan efter några dagar ! Jag hade ju inte känt Justin speciellt länge .. Men det kvittade , jag älskar honom oavsett vad ! Efter att ha slängt iväg ett gulligt sms till honom gick jag in i mitt och Ryans badrum och där stod Ryan och borstade tänderna.


- Hej bro ! gäspade jag fram trött. 

- Godmorgon sömntuta ! Eller ska jag säga godkväll ? skrattade han.

- Tyst med dig ! Vad är klockan ?
- Den är bara nio , men jag tänkte lägga mig tidigt ikväll. Inte än , men  om kanske två timmar.
- Okej , men kan du gå ut nu ? Jag tänkte faktiskt ta en dusch ..


Han skrattade bara och spottade ut tankrämen han hade i munnen och gick ut ur badrummet. Jag låste efter honom och drog av mig mina kläder. Jag slängde ner dom i tvättkorgen , sedan tog jag ut en handduk ur det ena skåpet i badrummet. Efter det hoppade jag in i duschen och lät det varma vattnet skölja av min kropp. Ungefär en halvtimme senare klev jag ur duschen skinande ren. Handduken virade jag runt min kropp och sedan gick jag igenom korridoren till mitt rum. Där inne tog jag på mig trosor , mjukisshorts och en stor t-shirt att sova i. Jag hängde handduken på tork i badrummet igen och sedan gick jag ner till köket. Där stod det lapp på köksön där det stod att det fanns mat till mig i kylen och att mamma och "pappa" hade gått och lagt sig. Klockan var bara tio nu , men de var antagligen trötta. I kylen stod det som sagt mat till mig , jag tog ut tallriken med pasta och köttfärsås och ställde in det i micron. Medan jag plockade fram bestick och glas kom Ryan in i köket.


- Jag tänkte att du ville ha lite sällskap , så här är jag. sa han och log mot mig.

- Tack .. Jag tycker inte om att vara ensam här på kvällen. Det är faktiskt lite läskigt , men säg inte det till någon ! sa jag och fnissade , sedan pep micron till. Jag plockade ut min mat och satte mig ner vid köksbordet med Ryan sittandes mitt emot mig. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var väldigt skönt att kunna prata med Ryan ! Han lyssnade alltid på en och ställde upp för en som en riktig bror ska göra. När jag ställt undan disken slängde vi oss i soffan och zappade mellan alla kanaler. Tillslut stannade Ryan på MTV och något program som tydligen hette " Fantasy Factory " var igång. Plötsligt kommer Justin in i bilden.


- Oooh , kolla ! Där är min brossa ! skrek Ryan stolt.
- Mm .. Och min pojkvän. Det sista viskade jag tyst och som tur var hörde inte Ryan det jag nyss sagt. Ingen visste ju om mitt och Justins förhållande. Vi hade ju liksom inte sagt att vi verkligen var tillsammans till någon. När jag såg Justin på tv:n blev saknade bara större och större. Jag var tvungen att prata med honom ! Så jag sprang upp till mitt rum och letade upp min mobil. Jag hade fått tre missade samtal och alla var från Justin. Jag ringde upp honom och han svarade redan efter tre signaler.


- Hej shawty ! Varför har du inte svarat ?
- Förlåt ! Men jag har inte hört att det har ringt och jag var nyss nere och åt.
- Åt ? Såhär sent ? Du är knäpp älskling ! sa han fnissandes.
- Jag vet , but it's okay ! sa jag skrattandes.
- Abslout !


Vi fortsatte att prata i en timme , men tillslut var han tvungen att lägga på. Klockan hade nu hunnit bli tolv , men jag var inte trött så jag satte igång min laptop. På något vis råkade jag klicka in mig på oceanup.com och det första jag fick se var en stor bild på mig och Justin och ännu en artikel som handlade om oss ..

------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för ett drygt chpter , men någon gång måste det komma sånna med ;) Vad tyckte ni ? Vill ju veta vad jag/vi kan bättra på så att ni kan bli nöjdare ;D Släng in en massa kommentarer vettja ! :)

p e a c e ♥ // hanna *

 
 
Sara

Sara

6 juni 2011 10:10

ni har int bloggat på några dagar... varje gång när jag går in på datan de första jag gör är att kolla eran blogg ! är lite besviken... :S

http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

belieber

6 juni 2011 14:23

ja, vädret är mums! så det är därför men nu ligger den uppe! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Presentation


en stor belieber med enorm kärlek till Justin Bieber kommer skriva olika noveller. Jag älskar kommentarer och kritik. Säg till om du vill göra länkbyte med mej eller om du vill blogga här på bloggen med mej!

ENJOY!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards