jdbieber

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av belieber - 22 maj 2011 11:45

Jag slängde med huvet och rörde mej mjukt till musiken och sen hade alla flockats till oss och stog och dansade alla! Jag blev helt slut. Jag trängde mej ut ur massan och tog en cider och drack ur och Justin vinkade till mej att jag skulle komma igen och vara med dom. Jag log till han men ställde ner cidern och tog av mej mina skor och sprang ner till dom och Bella var igång igen!..


__________________________________________________________________________________


(Bellas perspektiv)


Jag och Justin stog och dansade ganska länge. “One (Your Name)- Swedish house maffia spelades och han tog tag i min höft. Det snurrade i mitt huvud, men det sket jag i. Vi stog och dansade tätt intill varandra, och han hade sitt huvud vid min kind. När låten tog slut så släppte han taget om mej och jag log mot honom. När nästa låt började så kände jag ett grepp om min mage. Jag vände mej om och där stog Christian. Vi dansade nära och jag hade jätte kul.


- Ska vi gå och ta något och dricka!? Sa han högt i mitt öra och jag nickade. Jag hade blivit väldigt törstig av all dans. Vi gick upp mot bordet med drickan på och han hällde upp ett glas cider till mej.


- Tack! Sa jag och log. Han skålade i mitt glas och vi tog en klunk i var. Det kom och gick folk hit vid bordet och till slut blev det ganska många.


- Ska vi gå någon annanstans ? Sa han och log.


- Ja , gärna! Sa jag insisterande.


- Men jag ska bara ta ett glas! Sa jag och skrattade, han log och jag gick till bordet. Jag ´tog hela flaskan Martini och tog två glas. När jag kom ut ur folkmassan så skakade han på huvudet och vi sprang iväg. Vi gick till framsidan av huset, där poolen fanns, och där var det helt tomt. Jag satte mej på kanten och doppade fötterna. Han vek upp sina jeans och gjorde samma sak. Vi satt och pratade om lite allt möjligt, och han var faktiskt ganska mogen och snäll. Medans vi pratade så hade jag druckit kanske tre glas redan. Men han hade inte druckit något.


- Vill inte du ha? Sa jag och han kollade ner.


- Nej, asså, jag dricker inte, eller cider kan jag dricka, men jag vill inte dricka annars… Han skämdes.


- Men det är ju bara bra! Sa jag och skrattade. Ag vet inte varför jag skrattade dock.. Mitt huvud snurrade mer än vanligt, och jag vinglade lite. Det blev tyst, så jag började nynna på någon låt som jag hade i huvudet…


(Christians perspektiv)




Hon nynnade högre och högre och drack snabbare och snabbare. Till slut satt hon där och sjöng och det såg ut som att hon skulle börja gråta. Jag blev lite nervös, för jag hade aldrig tagit hand om någon full förut. Och jag antar att jag hade ansvar för henne nu. Hon lutade huvudet på min axel och grät. Jag tog hennes glas som hon hade i handen.


- NEJ! Vad gör du!? Skrek hon och grät ännu mer.


Jag blev ännu mer nervös, och lite rädd, men jag tog tag runt hennes midja och la hennes arm runt mej. Hon skrattade men grät, och sjöng. Jag bar upp henne till hennes rum och lade henne på sängen. Sen tog jag av hennes örhängen och alla smycken och sen hennes klänning. Sen tog jag av mej min tröja och satte på mej den. Jag stannade upp och kollade på henne. Hon hade somnat. Jag pussade henne på kinden och smekte hennes kind. Sen sprang jag ner till stranden igen. Utan tröja. Alla visslade på mig när jag gick ner till stranden för att leta efter Ryan. Jag skakade på huvudet mot några tjejer som kollade in mej. Dom skrattade och jag log.


- Har ni sett Ryan? Sa jag till tjejerna och dom skrattade.


- Han är där. Sa dom och pekade på honom som stog och dansade med någon tjej. Jag tackade dom och sprang ner till honom.


- DUDE! Skrek jag till honom och han kolla leendes på mig.


- AA!? Skrek han för han stog precis vig högtalarna.


“ Bella är lixom.. Full.. Men jag lade henne i hennes säng! Ska jag göra något mer?


- Nej, eller gå till henne och se till så hon inte vaknar.. Det är bra om hon får lite sömn tror jag! Sa han och fortsatte dansa. Jag klappade honom på ryggen som ett tack och sen joggade jag tillbaka till rummet. Jag tog av mej mina byxor och la mig bredvid Bella. Hon var så vacker när hon sov. Jag kollade på henne ett tag, men till slut så somnade jag..


(Bellas Perspektiv)

Jag vaknade av att solljuset lös in genom fönstret. Jag kom inte ens i håg vart jag var. Fast när jag kollade mig omkring så såg jag att det var mitt rum. Jag hoppade till när jag såg att det låg någon mer än jag i sängen. Jag hade iallafall tröja på mej. Men det såg ut som att personen brevid mej var naken. För benet som stack ut genom täcket hade inga kläder. Och inte över kroppen heller.. Jag ställde mej försiktigt upp men ramlade direkt in i fönster brädan sp att blomman på den ramlade ner och gick sönder. Killen i sängen hoppade till och stog nästa sekund brevid mej. Jag andades ut när jag såg att det var Christian. Och att han hade kalsonger på sig.. Han hållde i mig så att jag inte skulle ramla. Mitt huvud dunkade. Han lade mej försiktigt i sängen igen och satte sig på andra sidan.

- Vad hände i går igentligen? Sa jag och hållde mig för huvudet.

- Du blev full och grät, så jag tog hand om dej. Sa han och blinkade emot mej.

Som vanligt då..

- Jaha, tack! Det hände inget annat? Sa jag för att vara säker på att jag inte hade gjord något dumt. För det brukade jag göra när jag var full. Han berättade vad som hade hänt och det kät inte så farligt. Och det som jag kommer ihåg sen igår hade varit kul! Christian hjälpte mej ner för trappan och sen hämtade jag en huvudvärkstablett och vi åt frukost. Efter ett tag så kom tre stycken trötta, bakfulla och skjortlösa killar ner för trappan. Alla tog en tablett och satte sig vid bordet. Christian fixade melon, jordgubbar och jucie till frukost och sen ställde han det på en bricka. Vi gick ut och satte oss vid bordet som var nära stranden. Christian satte upp ett stort parasoll över bordet och dukade upp frukten. Det var tyst vid bordet, för inge orkade nog prata.

-Hurrni.. Vi måste städa innan dom kommer hem.. Sa Ryan och pekade på stranden. Det var skräp och spritflaskor på en stor yta.

alla nickade och fortsatte äta.

__________________________________________________________

Jag kunde inte skriva för mycket för jag ska ha konsert i dag, men kanske skriver senare i kväll! 3 kommentarer till nästa!


/gaby

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en stor belieber med enorm kärlek till Justin Bieber kommer skriva olika noveller. Jag älskar kommentarer och kritik. Säg till om du vill göra länkbyte med mej eller om du vill blogga här på bloggen med mej!

ENJOY!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards