jdbieber

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

My Favorite Girl, chapter 27 - i don't care if they see us..

Av belieber - 28 juni 2011 12:45

 Sen möttes vi i en underbar kyss dom jag ville att den aldrig skulle ta slut. För ett ögonblick kändes det som om världen stod still. Och kanske det gjorde det också.. 


*


Bellas perspektiv: 


Justin la ut sin hadduk brevid mej och la sej på mage, jag rulade runt så jag också la mej på mage och det första jag möttes av var två fina ögon som kollade på mej. 


- Vadå? frågade jag och kunde inte låta bli att le stort åt han.

- vadå, vadå? sa han.

- du kollar på mej. flinade jag

- är det olagligt? sa han och log busigt.

- nä, 5 koronor i minuten. skrattade jag och han skrattade han med.

- du skulle det blir rik bella. sa han och log.

- haha, ja. svarade jag och la ner mitt huvud på handduken i den mjuka sanden.

- skönt att vara ledig två dagar nu eller? sa han sen.

- lediga? upprepade jag

- ja, det är ju fredag, vi är ju lediga lördag, söndag. sa han och tittade upp.

- åh! vad skönt! utbrast jag och han log åt mej och nickade sakta.

vi la oss på rygg igen och jag drog på mej mina solbrillor igen. 



Vi fortsatte prata ganska länge, men tillslut stekte solen för mycket, jag satte mej upp och borstade bort sanden från smalbenen.


- ska vi bada? frågade jag Justin som satte sej upp ocn nickade.

- visst. sa han och vi gick mot vattnet.


vi klev i den ljumma vattnet och gick och pratade samtidigt som vattnet kom högre och högre upp.


 

tillslut så dök jag i under vattenytan och kom snabbt upp igen, Justin dök ner han med och kom upp snart igen och gjorde en hairflip av det blöta håret. jag flinade åt han och vi fortsatte bada ett tag till. 


- går det surfa här? frågade jag efter ett tag.

- på kvällarna. sa han och jag nickade.

- varför bara på kvällarna? 

- det blåser mer då och då kommer det större v¨ågor. log han. - surfar du? frågade han och jag nickade.

- ja, men det gick ju inte i Sverige, för där är det inte sånna vågor. sa jag och han nickade förstående.

- men gå tillbaka hit ikväll, vid solnedgången så kommer det vara vågor. sa han till mej och log.

- ah. sa jag bara innan jag tog ett simtag igen och sen började jag gå upp mot stranden och Justin efter mej. när vi var vid knähöjd så kom Justin upp vid min sida, och innan jag visste ordet av det så lyfte han upp mej, gränsle över han satt jag och jag forstod inte riktigt hur jag kunde komma dit. Han log busigt och bet sej i läppen innan han lutade sitt huvud mot mej, jag lutade huvudet neråt, för en gång skull var det jag som fick luta mej neråt. Vi möttes i en kyss och jag kände blickar i ryggen. Jag tror Justin visste om det men han brydde sej inte han heller. 



Tiden stod stilla men efter ett tag så slutade han och släppte ner mej på den mjuka bottnen. Jag log mot han och gick upp på stranden men han kom inte upp efter mej.


- kom nu Justin! ropade jag. 

- nej, vi ska bada mer! sa han som en liten dagisunge som ville ha mer glass eller något. 

- vi kan bada mer sen. sa jag och flinade åt hans gulliga ansiktsuttryck.

- jag vill bada nu. sa han bestämt.

- jag kommer inte komma ner! sa jag minst lika bestämmt och särade på benen d'är jag stog på stranden och satte armarna i kors över bröstet.

- kom nu bella, tvinga mej inte att hämta dej.. sa han och började gå upp mot stranden. 

- du kommer inte få i mej. sa jag och skrattade åt hans min.

- tro mej, mina ninja skills är ganska proffsiga! sa han och jag kunde inte låta bli att skratta. Hans ninja skills. Visst! tänkte jag och log

han kom upp på stranden och stog nu framför mej. han räckte ut tungan åt mej och jag skrattade men stod kvar på samma plats som hela tiden.


 


- jag vill inte bada. sa jag till han när han var ganska nära mej.

- det vill du visst. sa han och log finuligt. 

- nej. sa jag men log fortfarande.

- jag varnde dej för mina ninja skills.. sa han och log busigt.

jag skrattade åt han men innan jag riktigt han tänka klart så tog han ett tag med båda armarna kring min mage och lyfte fort upp mej så jag inte nuddade marken bara och slängde ner mej i vattnet.




Jag kom upp ur ytan oich skrattade.


- jag sa ju att du ville bada! flinade han. 

- JUSSTIINN! skrek jag och slängde mej över han så han kom under vattnet. 

han koim upp igen och skrattade.

- du lär det bra av mina ninja skills. sa han och log stort.

- jag har mina egna! sa jag och log stort åt han. 

- ja, jag märkte det. flinade han. - ska vi gå upp? sa han sen och jag nickade. 

han tog min hand och vi började ännu en gång gå upp ur vattnet, hand i hand.


när vi kom upp så la oss ner på handdukarna och lät solen värma våra blöta kroppar.. 


____________________________________________________________________


det är chaptert vart väll ganska så händelserikt ändå? vad tror ni om jag fortsätter ett tag till med den här för att sen se vad som händer? kanske kommer på bättre ideér när dom kommit hem sen osv! 


kommentera!

 
 
Sara

Sara

28 juni 2011 13:47

du är riktigt duktig på att skiva ! den blir bara bättre och bättre ! fortsätt ! :)

http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Thi

29 juni 2011 00:36

Awesome kapitel.

Jag älskar den här bloggen och novellen!!

AWESOME AWESOME!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Skapa flashcards