jdbieber

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

I'M BACK ! :D

Av belieber - 30 juni 2011 15:52

skulle bara säga att jag är tilolbaka från uppsala, kom hem för några timmar sen, är skit trött efter 4 timmar på bussen! xd men nu har jag kommit hem och ätot på donken också, livet leker! :D 


ni fick chapter också och jag har fått en underbar tid med min bästa vän och syster, hoppas ni alla har ett fint sommarlov med mycket sol och bad, för det har jag! :) 



tänkte att jag skriver lite chapter och lägger i utkast så jag kan ha ett underbart sommarlov och slippa att tänka på att ni inte får chapter! 

fick förresten en kommentar att jag inte behöver göra så långa inlägg och heller inte skriva hela tiden, TACK TILL DEJ! för jag behövde verlkligen få läsa det, nu könns det som pressen har lättat lite, tack så mycket till dej som skrev det! 


hoppas ni njuter av novellen också, säg till om ni vill att något särsilt ska hända eller så så kan jag försöka få alla era idéer i novellen så den kan bli bättre! ;)


puss på er! :D

 
 
Ingen bild

teres

30 juni 2011 23:49

Jag läste din och din kompis blogg förut, cinta var det va? Iallafall, har ni tagir bort den ? Har du en ny?

Undrar bara :)

belieber

1 juli 2011 12:10

min och min fina kompis alicia's blogg menar du? cinta.bloggplatsen.se? jo, det var så att ingen hade riktigt tid att blogga där eller lust att sitta inne så mycket på sommaren och så ville jag inte ge upp novellskrivandet för att skriva noveller gör både mina läsare och mej själv glad! :)

nej, jag har ingen ny ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Ovido - Quiz & Flashcards