jdbieber

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av belieber - 20 maj 2011 15:39

Jag sprang upp och bytte om till den nya klänningen, sen gick vi till resturangen och mitt långa lockiga hår blåste i vinden och det var verkligen svårt att gå med mina högklackade skor eftersom det var stenplattor med hål i, men jag tog mej över gatan och vi satte oss där inne och beställde vår mat.. 


 

bild 1 - Bellas outfit för festen och även när hon skrattar på scenen

bild 2 - på systembolaget

bild 3 - sprit

bild 4 - smycken


Justins perspektiv: 


Bella såg verkligen strålande ut när hon kom in på resturangen. Hon log stort åt mej när jag kollade på henne och jag log tillbaka. Vi bad om ett bord för 5 och butlern visade oss vägen till ett lite udda rum som låg lite längre från de andra borden. Skönt, tänkte jag. Vi satte oss och Bella satte sej mittemot mej med Chaz vid sin sida. 


- Här är era menyer. Jag kommer snart och tar er beställning. Sa butlern. 

Vi tackade han och kollade menyn. 

- Vad vill ni ha för någonting då? frågade jag och tittade upp.

- Jag ska ha fläskfilé med potatis. Log Ryan. 

- Jag vill ha 4 små rätter. Sa Chris och nickade. 

- Jag tar nog 3 små rätter. Sa Bella och tittade på mej. - Men Justin, jag kan betala själv.. 

- Jag vill betala. Säg ingenting mer om det nu Bella! 

hon hummade lite och suckade. 

- Vad vill du ha då, Chaz? frågade jag sen. 

- 90 gram hamburgare med pommes! Log han stolt. 

- Chaz! Ge dej, du är på en 5 stjärnig resturang och du väljer att ta en hamburgare? du får fan ta något annat. Sa Ryan och alla nickade och flinade åt Chaz besvikna min. 

- Isåfall tar jag samma som Ryan. Sa han bestämt. 

- Ja, det låter bättre. Svarade jag. - jag tar en spaghetti carbonara. 

dom nickade och slog ihop våra menyer och snart kom butlern. 

- kan jag ta er beställning? sa han med penna och papper i handen. 

- Visst. 


Vi rabblade upp vad vi skulle ha och snart kom vår dricka och inte långt efter det så kom vår mat. Alla högg in och vi hade en trevlig kväll tillsammans. 


Bellas perspektiv: 


Jag kände ofta hur Justin iaktog mej när jag skrattade och pratade med alla, men såfort jag kollade på han så tittade han bort åt dom andra. 


När vi alla ätit upp och Justin betalade fast jag ville göra det själv så satte vi oss i Justins bil och körde iväg hemmåt. 


- Ryan? sa jag.

- Aa? 

- vart är mamma och 'pappa'? 

- oh, just det! dom skulle åka till min mormor och morfar och skulle sova där eller nåt sånt. 

- Aha, så vi är ensamma inatt? log jag. 

- Ja, jag antar det.. Och vad är det du vill göra då? frågade Ryan misstänksamt. 

- Ha lite kul, kanske? sa jag. 

- som vad? typ fest eller? haha. 

- Varför inte? Skrattade jag. - eller vad tycker ni? 

- YEEAAH! FEST! KOM IGEN RYAN?! sa chaz och tog tag i hans arm. 

- okej, visst, men någon måste fixa cola till ikväll då. sa han. 

alla kollade på han med undrande blickar, till och med Justin som körde tittade på han. 

- cola? ehmn.. sa chris.

- HAHAHA, JAG SKÄMTAR GUYS! MEN VEM FIXAR SPROTEN? skrattade han och alla drog en suck av lättnad och skrattade med han. 

- jag tror jag kan fixa det. Sa Justin. - Men jag kommer behöva hjälp. 

- Okej, vilken sorts hjälp? 

- Jag behöver Bella. Sa Justin och jag ryckte till av att höra mitt namn. 

- Va? hjälp? visst, vad ska jag göra? 

- Vi tar det sen. Sa Justin och log. Jag log tillbaka. 


Vi svängde upp på parkeringen av vårat hus och Justin sa till mej att stanna, jag hoppade till framsätet istället och vi åkte mot systembolaget. 


- så, vad ska jag göra? frågade jag. 

- jo, jag tänkte, du ser äldre ut en vad du är så det kan gå att säga att du är 18 om du har de där klackarna på. log han.

- okej! visst, om det inte funkar så har jag fixat sånt här sen jag var 14 så jag vet andra sätt! sa jag och log till han med en glimt i ögat. 

- Du menar väll inte det? sa han. 

- vadå? att jag fixat sprit sen jag var 14? frågade jag helt borta.

- Ja?

- Jo, jo det har jag? 

- varför? du får inte dricka då och du får inte dricka mycket nu heller, bara så du vet.

- Vem bryr sej om det? Jag kan hantera mej. Jag lovar Justin. Sa jag och han svängde upp på uppfarten med en suck. 

- Då kör vi. Sa han och vi klev ur. 


Vi gick in och vi plockade en hel del olika flaskor, vi la det i vagnen, flaska efter flaska, lustigt nog var det bara vi här inne. Inte någon annan alls. Och bara en som satt i kassan. Vi gick dit till kassan och Justin tog upp pengar. 


- Är ni 18? frågade han som satt där. 

- Ja, hon är. Sa Justin och nickade mot mej. 

- Har du legitimtion? frågade han. 

- nej, jag har ju inte fickor eller så. Sa Bella och log sexigt. 

- då kan ni tyvärr inte handla. 

- Justin, gå ut sålänge, jag fixar det här. viskade jag till Justin. 

- Nej, jag väntar. viskade han tillbaka. 

- Seriöst Justin! ska vi ha det här? han nickade. - Gå ut då! väste jag i hans öra. 

han suckade ännu en gång men gick sin väg och ställde sej utanför och kollade in genom glaset. 

- Så, som sagt har jag inte det med mej. Men du kan väll fixa så jag får det ändå? Fortsatte jag och log sexigt och bet mej i läppen mot han. 

- Jag kan nog inte göra så.. 

- Kom igen, bara för min skull? sa jag och sträckte fram min hand och smekte han på kinden. 

Den unga killen som inte kunde vara mer än 21 år tvekade mot mej. 

- Vad ska ni göra med det? sa han tillslut. 

- Fest.. 

- Nja, jag vet inte.. 

- Kom igen, sa jag ännu en gång, bet mej i läppen och lutade mej lite längre över disken och drog ner min klänning, överdrivet så att klänningen precis täckte bröstet. 

Han svalde hårt och jag lutade mej lite till. 

- För den här gången. Sa han och harklade sej. 

Jag nickade och log stolt. 


Jag betalade och la ner i allt i en påse innan jag gick ut till Justin. 


- Här är det! Log jag och Justin tog emot en påse. 

- du vet att jag inte tyckte om det du gjorde va? mummlade Justin. 

- Äsch! Sluta nu! det funkar ju! Sa jag och puttade till han.

- Ja, men.. asså.. han blev ju besatt nästan. sa justin.

- Men Justin, det är så jag gör. Sluta deppa för det! Vi ska ha fest nu! Log jag och killade han lite i sidan av magen och ett leénde sprack upp. 

- Jag tyckte fortfarande inte om det. Sa han men log ändå. 


när vi kom hem till de andra så var det första de fråga hur vi fick det och Justin berättade att det inte funkade men jag kunde sen. 


- HAHA, BELLA! DU ÄR GRYYM! HIT MED DEN! sa Chaz och Ryan och tog upp sin händer i luften och jag klashade dom. Även chris klashade min hand. Jag log och började prata. 

- Vi måste ta bort all värdesaker så inget går sönder. Ryan och Chaz och Christian ni måste skriva på eran twitter att vi har fest här och även på facebook. Och Justin, du kan bara messa några för vi vill ju inte ha hela världen utanför huset. Sa jg och alla nickade och tog upp sina mobiler och skrev allt. 


Jag gick och fixade med allt och sen gick jag upp på mitt rum och tog fram en halvglittrig klänning med lite guldigt på och ett par svarta högklackade och sen sminkade jag mej lite lätt och lockade håret i stora fina lockar, sen släppte jag ner mitt bröstlånga hår och lät det falla över axlarna och ryggen sen tog jag bara några ringar och armband och kollade mej i spegeln en sista gång. Jag gick ner till de andra som redan fixat allting och dom kollade på mej och sa:


- WOW! du ser strålande vacker ut. Sa Justin. 

- Fint syrra!

- HOOOOOTTTT! sa Chaz och jag skrattade. 

- är ni klara med allt? kommer det några? sa jag och gick ner sista trappstegen. 

- Massa komemr och allt ät klart, dom är nog här närsomhelst. 


Just då plingade det på dörren och in kom kanske 20 stycken. Fler och fler kom och hela baksidan och strandbiten vi ägde och vårt hus var backat med folk nu. Alla drack och minglade med varann, jag ställde mej på 'scenen', som dock var ett tomt utrymme med ett bord och stol vid. Jag klev upp på bordet och knackade i micen och alla vände sej mot mej. 


- Hallå! Har ni kul? frågade jag. 

Alla typ ropade JAA och jag log. 

- Härligt. Jag tänkte att festen ska börja nu, så spriten finns där borta och sen går vi ut på stranden för att dansa nu. SÅ KOM IGEN!! skrattade jag och alla gick ut på stranden.


Musiken startade och jag gick ut och dansade galet. när jag stog och dansade kom Justin och ställde sej bakom mej och tog min midja och dansade med mej, Sen kom Chaz och ställde sej framför och även han började dansa med mej. Jag slängde med huvet och rörde mej mjukt till musiken och sen hade alla flockats till oss och stog och dansade alla! Jag blev helt slut. Jag trängde mej ut ur massan och tog en cider och drack ur och Justin vinkade till mej att jag skulle komma igen och vara med dom. Jag log till han men ställde ner cidern och tog av mej mina skor och sprang ner till dom och Bella var igång igen!.. 


___________________________________________________________________


WoW, galet! 


KOMMENTERA !!!



5 kommentarer innan Gaby, Julia eller jag lägger ut en till! så kommentera nu sötnosar! :D



love / elin 

Av belieber - 20 maj 2011 14:36

Fråga: 


från - mmmm: Gillar ni verkligen Justin Bieber? 


Svar:


För det första så undrar jag, skäms du? skäms du för att skriva en fråga? jag har sökt upp dej och vet vart du bor och allt, varför döper man sej till 'mmmm'? skriv ditt namn? vem skäms över att skriva vad man heter? jag bryr mej inte ett skit om vad du heter, jag bryr mej ju bara om själva kommentaren, men det irreterar mej att många av er inte vågar skriva vad erat namn är? jag menar, ingen heter ju 'mmmm' eller typ 'banan'? ALLA har ju ett namn som jag heter elin


och JA, det är klart vi gillar Justin Bieber? Varför skulle man inte gilla han man skriver noveller om och har en hel blogg om? Jag har gillat honom sen 5:an, i två år nu, eller, ja jag har tyckt om han sen hans allra första video och nu ÄLSKAR jag han. ärligt tycker jag det var lite dum fråga att ställa på en blogg om Justin Bieber, ^^ 



/ elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en stor belieber med enorm kärlek till Justin Bieber kommer skriva olika noveller. Jag älskar kommentarer och kritik. Säg till om du vill göra länkbyte med mej eller om du vill blogga här på bloggen med mej!

ENJOY!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards