jdbieber

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av belieber - 29 maj 2011 12:04

- Godnatt Justin ! sa jag tyst i hans öra.

- Godnatt Bella , jag ringer dig imorgon. " sa han med en glad ton i rösten. Jag släppte honom försiktigt och smög sedan in i mitt hus. Som tur var så hade ingen vaknat , så jag smög snabbt upp på mitt rum och fixade mig lite snabbt inför sängen. När jag lagt mig och försökte att somna så tänkte jag igenom hela kvällen. Killen är ju underbar .. * Pling * Jag plockade upp min mobil från nattduksbordet och läste mitt sms som jag nyss fått av Justin.

" Godnatt sötnos , hoppas jag får drömma om dig inatt <3 "

Sen somnade jag med ett leende på läpparna.


 


 


bild 1 - outfit

bild 2 - jordgubbar och mjölk


Bellas perspektiv: 


Nästa dag vaknade jag av att Ryan spelade hemskt på nån gitarr, jag satte mej sakta upp och kollade runt lite, då satt han i mitt rum med min gitarr? Jag kollade på han när han satt med ryggen åt mitt håll. 


- Ryan? Får jag bara fråga vad du håller på med? sa jag trött.

- hehehhe.. 

- Har du kul eller? flinade jag.

- men hör du inte att jag spelar en av dina låtar? sa han och höll upp mina papper med mina låtar i. 

- Spelar du mina låtar behöver jag nog fixa dom lite för det lät hemskt. Skrattade jag. 

- men Ha-Ha, sa han bara. 


Jag gick långsamt upp ur sängen och fram till han, tog min gitarr och log åt han, tog mina papper och la dom i sängen. Sen gick jag in i min garderob och satte på mej en blommig klänning innan jag gick ut igen. Han kollde på mej. 


- Ska vi äta frukost? frågade jag och log. 

- ehmn.. visst?.. sa han och reste sej upp. 


jag tog gitarren och papprena med mej ner och la dom på altanen sen fixade vi iordning jordgubbar med mjölk och satte oss och åt på altanen. 


- Så vad ska du göra idag? frågade Ryan så det sprutade mjölk från han. 

- haha, jag vet inte, ta det lugnt, orkar inte så mycket idag.. kanske börja på nån ny låt. Sa jag. 

- jaha, vad ska den heta då? 

- ingen aning ännu. Vad ska du hitta på då? 

- typ vara med Justin innan han drar igen.. svarade han och jag nickade.

- Vart ska han? 

- han ska hem? till atlanta. 

- aha.. 


Just då slog det mej vad som hade hänt igår, vi plockade iordning och sen så la jag mej på en filt i gräset och började med min låt. När jag hade hållt på i ca 1 timme så fingde min mobil, jag ryckte till och svarade innan jag hann och kolla vem det var. 


(samtalet, Justin fet stil, Bella vanlig stil) 


Hallå? 

Hej Bella, Justin här! 

Åh, Hej! 

vad händer? 

åh, ingenting, sitter och skriver en ny låt, du själv då? 

vad heter den då? nej, packar iordning lite. 

har inte bestämmt mej än! n'r åker du? 

jag åker klockan 6 ikväll. 

vad tråkigt..

hinner du ses innan dess? 

jadå! vi kan väll ses vid typ 4? klockan är 10 nu. 

det blir bra, då kan jag va med chaz och dom andra ett tag innan med. 

ja! men hör av dej innan. puss

okej, puss shawty


(slut)


Jag la på och log, en sak fattade jag inte.. Vad var shawty? kände mej sjukt efterbliven så jag tog min mobil och gick in på google, om Justin säger så så borde det lixom stå på några JB fan sites. Jag klickade mej in på en fan site rätt som jag hde kom det upp vad det var. 


''Shawty, Justin Biebers favoritord, Shawty betyder baby, flicka, tjej och något sånt liknande. När han säger så till någon tjej så brukr det betyda älskling elelr baby.'' 


jag log, han hade altså kallat mej älskling eller baby. aw, tänkte jag.


då kom jag på att jag skriver en låt om Justin. som jag kommer sakna. Jag började och timmarna gick, jag kom iaf fram till att den ska heta ''i'll always remember you'' och jag hade de första verserna klara, klockan närnade sej två och jag tänkte resa mej upp och hämta något att äta då 'pappa', mamma och Ryan där och kollade på mej. 


- Hej! log jag.

- Gumman, varför vet inte jag om det här? sa mamma.

- Vadå? 

- Din röst, dina låtar, DIN TALANG! sa mamma.

- du har aldrig brytt dej. svarade jag.

- gumman då.. förresten, har någon tagit in tidningen idag? sa mamma.

- nej. svarade jag och gick förbi dom och in i köket och fixade en macka.


Jag hällde upp ett glas med mjölk och sen satte jag mej på samma ställe som hela förmiddagen. när jag precis ska börja igen så kommer mamma igen jag kollar på henne och hon slänger en tidning på filten och går igen. Jag kollar på framsidan. Ohnej..


Justins perspektv:


min mamma tog tidningen ifrån mej och kollade på den. rubriken löd ''Justin Biebers nya tjej'' och det stog en artikel under som mamma läste högt:


''Justin möttes igår natt av en massa av paparazzis, men han var inte ensam, han hade med sej en tjej. dom sågs åka ftån varsina håll på varsin bräda och möttes först i en lekpark innan dom åkte vidare till parken där som möttes av ett 30 tals kameror. Dom försökte komma ut därifrån men inte tyckte vi andra det. Och nu vill vi veta vem tjejen är, vi har sett hela ansiktet på henne och vet hur hon ser ut men VEM är hon? många frågar vi vill ha svar på, men kommer vi någonsin få veta?''


FAN! tänkte jag högt. 


- Justin. Du måste vara försikdig. sa mamma och log smått.

- jag vet men det var ju därför vi gick ut i natt!! sa jag irreterat. 

- jag vet gubben, vi får se hur det blir. Är ni tillsammans? 

- jag vet inte! svarade jag och reste mej upp och gick därifrån. 


Jag skulle möta Chaz, Ryan, Christian och Caitlin nu i två timmar inna  det var Bella-time! 


Bellas perspektiv: 


ÄNTLIGEN var jag klar med låten och jag kunde inte sluta tänka på Artikeln. Vad kommer hända nu? jag menar dom har ju sett hela mej.. 


Jag spelade igenom låten innan jag lämnade det bakom mej och jag gick upp till badrummet, borstade tänderna och sminkade mej naturligt och lockade håret i stora lockar, jag satte på mej en typ stickad kofta och tog min bruna lilla väska och även mina pilotglasögon, klockan var 3 och jag funderade på vad jag skulle göra.. jag började packa ner lite saker i min lilla väska, min iPod, hörlurar, mobilen, pengar m.m och satte jag mej i soffan och mobilen ringde. ''Justin <3'' var det som ringde. 


(samtalet, justin fet, bella vanlig) 


Hej Justin! 

Hallå! är du klar?

Jag är klar! 

härligt. är någon hemma hos dej? 

nej, Ryan skulle till dej och mamma och pappa är typ någonstans och kommer hem senare. 

okej, då kommer jag till dej

nu?

ja, nu, ryan och alla skulle typ äte någonstans så jag kommer, ses!


(slut)


Jag la ifrån mej mina grejer och bara väntade. Efter 10 minuter kom Justin och vi satte oss i gräset ute. Det första han gjorde var att kyssa mej mjukt och jag slängde mej om hans hals. 


- Justin, vad kommer hända nu? du har ju sett tidningen?

- ja, jag vet inte! jag vill bara säga ännu en gång att jag är sjukt ledsen, jag ville inte att det skulle bli såhär, Bella allt är mi...


Kag avbröt han med en kyss. 


- Allt är inte ditt fel. Sa jag. 

Han log ett smärtsamt leende oh fortsatte.

- Jag åker idag ju.. 

- Jag vet Justin, jag vet, när kommer du tillbaka? 

- Det vet jag aldrig.. 

- Jag kommer sakna dej. sa jag tyst. 

- Och jag dej. 

Jag log till han och lutade mitt huvud på hans axel. 

- Bella? 

- Ja? 

Han tog upp min haka och satte mitt huvud mellan hans händer och kollade mej djupt in i mina ögon innnan han fortsatte. 

- Jag vet att det kan bli svårt men.. ha suckade.. Vill du bli min? 

- Jag vill vara din, bara din! Svarade jag och slängde mej över han så jag låg på han. 


Han skrattade åt mej oh kysste mej. 


- Justin, jag ska göra en sak bara, stanna, jag kommer snart! sa jag och klev upp ifrån hans mage och sparng iväg. 


Jag hämtade min gitarr och slängde en blick i spegeln, log till min spegelbild innan jag gick ut igen och började spela. Jag satte mej ner och började att sjunga. 



Jag sjöng hela låten och jag kollade på Justin och såg att hans ögon var blanka, jag fortsatte att spela det sista och log åt han. När jag var klar så gav jag honom en memories bok med foton jag knäppt dom få gånger vi varit och satt ihop dom till en bok. Jag gav den och en tår silade sej ner på Justins kind. Han kysste mej och jag log mot hans läppar, kyssen avslutades med en kram och Justin viskade ''Jag Älskar Dej..'' och jag log åt hans ord. Efter det satt vi bara där och pratade, pratade om allt. Vad som skulle hända och Vi skrattade och hade det bra. Tiden vi hade sett emellan fingrarna hade nu kommit och det var dax. Dax att säga hejdå. 


Vi gick till dörren och jag kramade om han länge och en jobbig tår föll till marken och jag släppte han och log ett ganska jobbigt leende.. 


Justins perspektv: 


Det jobbigaste som går att se är när en tjej är ledsen och försöker le ändå. Det blir till en smärtsam grimas så för att slippa se det ansiktet på bella så kysste jag henne mjukt och länge innan en bil tutade utanför. Jag kollade henne och pussade hennes panna innan jag gick ut ur dörren och åkte iväg mot flygplatsen. Jag smsade Bella. 


''kommer sakna dej Shawty, vi får ringa och höras ofta! kan du skicka låten du sjöng? ♥ / Justin'' 

''Kommer sakna dej med och vi ska prata hela tiden! guess what? Ryan tvingade mej skaffa twitter så ah, du har en ny följare sweetheart och här är låten, äslakr dej! ♥ / Bella'' 

''Tack, vad heter du då? / Justin''

''isabellabutler / Bella'' 

''WoW, du använder ditt namn, Isabella. Jag gillar det. / Justin'' 

''det var redan nån som hette bellabutler -.- / Bella'' 

''jag följer dej nu, men måste stänga av mobilen nu på flygplanet, emn jag har dej alltid i min iPod nu, kommer lyssna på den dag som natt, varje dag. Puss, jag älskar dej ♥ / Justin'' 

''Älskar dej ♥ / bella'' 


efter att jag stängde av mobilen satte jag i mina lurar och somnade till Bellas röst.. 


___________________________________________________________________


bara för att ni inte fick något chapter igår så har jag skrivit ett lååångt till er nu! hoippas ni gillar det och dessutom kommenterar ni inte så det måste ni göra innan ni får nästa del! 


vad kommer hända nu när papsen har sett Bella? Var det int gulligt att Bella skrev en låt till Justin? Vad tycker ni om att dom nu är tillsammans? 


KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA!! 


love ♥ // elin 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


en stor belieber med enorm kärlek till Justin Bieber kommer skriva olika noveller. Jag älskar kommentarer och kritik. Säg till om du vill göra länkbyte med mej eller om du vill blogga här på bloggen med mej!

ENJOY!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards