jdbieber

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

My Favorite Girl, chapter 26 - You're Just That Girl

Av belieber - 27 juni 2011 15:00

- Jag älskar dej Bella.. sa han och jag log. 


stranden


Ashleys perspektiv: 


jag gäspade stort och satte mej upp på sängen, 08:27 blinkade min klocka fram, jag sträckte ut aramrna och dusnade ner med mitt huvud på kudden igen, men jag visste att jag var tvungen att gå upp eftersom en ny träningsdag väntade på oss. jag satte mej upp ännu en gång och kollade på bella som låg och sov. hon sov djupt och log svagt i sömnen, jag skrattade lite åt henne innan jag klev upp och gick in i badrummet. jag borstade egenom tänderna, sminkade mej lätt och satte upp håret i en hög hästsvans, jag gick in i garderoben och drog fram ett par svarta kortbyxor och en grå t-shirt med tryck på. jag satte mej sen på kanten av bellas säng fö att väcka henne. men inte gick det. Jag skakde om henne och pratade i hennes öra men allt förgäves, ingen chans hade jag att få upp henne. 

hur kan man sova om någon sitter och blåser och pratar mitt i örat på en och skakar hela kroppen. Sjukt. Då slog mej idén. jag tog upp bellas mobil som låg brevid mej och kollade egenom kontakterna innan jag hittade vad jag letade efter, jag slängde snabbt iväg ett sms och skrev att det var från mej. på knappt en minut fick jag ett svar. ''haha, okej, jag fixar det, kommer snart xd''. precis när jag la ner mobilen så kom han in genom dörren. Helvete vad fort det gick att ta sej upp en våning och gå nästan längst bort.


- okej, akta dej. sa Justin och log mot mej. 

Jag flinade åt han men satte mej på knä på min säng.

Jag hörde hur han började viska smått till henne och sen en puss på näsan och bella rörde på sej och pussade han tillbaka. Det var så gulligt. men seriöst? Killen måste vara magsik. 


- Justin.. vad gör du här?.. sa bella hest.

- nä, ash fick visst inte upp dej ur sängen, hon hade hållt på ett tag så jag fick ett sms att jag skulle komma. Kom ihåg att det är ett träningspass om en timme. sa justin tillbaka och drog upp Bella på fötter. hon vinglade till av den hastiga rörelsen och tog ett steg fram. 


- Så skynda på! ingen tid att slöa! in i badrummet, jag tar fram kläder, lägger på din säng sen om en halvtimme kommer ni ner och äter med mej. okej? sa Justion och bella skulle precis öppna mennen för en protest men justin hejdade henne. - shhh.. sa han. - inga protester, gör som The Biebs vill. log han stolt och gick in i garderoben.


- fattar inte hur han lyckas.. mumlade bella surt men gick in i badrummet och fixade iordning sej.

Jag fattade inte heller hur han gjorde. tänkte jag tyst och skrattade.

Justin la fram några kläder till bella och försvann sen ut ur rummet. 


Bellas perspektiv: 



En timme senare var all på plats för dagens lektion. 


- idag ska vi repetera ALLTING som vi gjort hitills och sen sätter vi ihop det till en hel dans. Sa scooter och alla nickade försående. - okej! då kör vi. Vi började med den första, korta dansen. Bella och Ashley, ni förstod dansen fort från början, kan ni ställa er längst fram och sen Justin framför er. Sa han sen och vi ställde oss där framme och Justin allra längst fram. 


Musim strömmade ut ur högtalarna och jag räknade tyst in mej själv innan jag började röra mej. 1, 2, 3, 4, 5 .. räknade jag medans jag gjorde de olika stegen, när den korta dansen var över så var det den andra lite längre, jag räknade in den och dansade igen. så fortsatte hela dom 3 timmarna, men tillslut hade vi en hel dans, klar. Dock ska det vara mera steg och allt innan det är klart men klart i början är det typ. 



när alla hade bytt om igen och klockan slagit 2 på dagen så föreslog Scooter att vi kunde göra vad vi ville, eftersom vi jobbade igår. Vi fick våra 200 kronor från jobbet vi känade från gårdagen och så skulle vi få göra vad vi ville. det sista han sa innan alla skiljdes åt olika håll var ''Var minst 2 stycken!'' sen hade han gått. Ash och jag tänkte dra oss ner till stranden, alla andra skulle till stan typ men eftersom vi var där alla andra dagar så orkade vi inte med det mer. vi gick in i hotellrummet och vi packade fort varsin väska med hadduk, bikini, pengar och nödvändiga saker. Jag satte mina svarta solglasögonöver ögonen och vi knallade ner mot stranden. när vi var framme så såg vi en vi kände igen. Marco. Jag visste att Ash hade fått en crash på han så det slutade med att dom två skulle ner på stan för att köpa glass. Jag satt kvar på stranden själv och kollade ut över det fina vattnet. 

När jag fått på mej bikini och lagt ut handduken så lutade jag mej bakåt, satte på mej solbrillorna och slöt ögonen. Jag låg så på rygg ett tag och bara funderade över allt och precis ingenting. Helt plötsligt kände jag hur det skuggade över mej, jag tog bort brillorna från ögonen och höll dom i handen. 


- Gissa vem? frågade en röst som var välkänd.

- Vad gör du här, Justin? frågade jag och kollade upp på han när han satt på knä lutad över mej.

- Tänkte se dej. svarade han och log.

- hur visste du att jag var här? 

- jag använde mina ninja skills för att spåra upp dej, jag kände din närvaro. sa han och flinade.

- ha-ha. sa jag bara och han lutade sej ner mot mej. 

Han andades djupt och hans andedräkt kittlade mot min hud. Han kom närmare och jag lutade sakta huvudet bakåt och lyfte upp det en aning. Sen möttes vi i en underbar kyss dom jag ville att den aldrig skulle ta slut. För ett ögonblick kändes det som om världen stod still. Och kanske det gjorde det också.. 


__________________________________________________________________


sorry, kort och tråkigt, men faktum är att jag gillar inte novellen längre.. den är inte rolig att skriva på eller något längre, det känns som om det inte kommer kunna hända något. det blir typ inget bra, hur mycket jag en försöker så blir den fortfarande sämst! ;o och det är irreterande. 

MenMen.. 


kommentera då? xd 

 
 
Sara

Sara

27 juni 2011 19:58

det är jätte bra ! men du kan ju te.x skriva hur det kommer gå med videon, de där dumma tjejerna, när papsen får reda på deras förhållande ! det var några tips ! kram !

http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Ovido - Quiz & Flashcards