jdbieber

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

My Favorite Girl , Chapter 10 - love is in the air

Av belieber - 27 maj 2011 23:29

Det var hemskt ! Det var en katastrof. Aldrig har jag varit med om något sånt här. Jag höll Justins hand hela tiden och huvudet var borrat i hans rygg , mina tårar rann för kinder och jag drog min svarta kappa upp till öronen.

Jag grät ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------   

Medans Justin drog med mig bort från alla paparazzis gömde jag mig så gott jag kunde i hans rygg. Jag kände mig helt hemsk som hade börjat gråta som en liten barnunge , men även för att jag hade kameror upp i nyllet på mig .. Justin började springa med mig hack i häl och jag sprang med så gott jag kunde. På något sätt , jag vet inte hur , men så kom vi undan från dom. Vi satt ihopkurade i ett buskage en liten bit bort från parken och gömde oss. Justin satt och höll om mig , vaggade mig fram och tillbaka. Han fick mig att känna mig trygg , som om det var här jag hörde hemma !


- Bella , förlåt ! Det var verkligen inte meningen att det skulle bli såhär ! Jag visste att de skulle hitta mig , vilket jag absolut inte ville .. För nu kommer du få en massa skit från allt och alla ! Jag menar det , jag är verkligen ledsen ! viskade Justin sorgset i mitt öra. Jag kollade upp på honom när jag låg där i hans famn.

- Justin , det är lugnt. Det var ju inte ditt fel , du kunde inte hjälpa det ! sa jag tyst och kollade in i hans hasselbruna ögon. De liksom glittrade och månen sipprade igenom de täta löven i den stora busken vi satt i. Han tittade mig så djupt in i ögonen och sedan började han böja sig närmare mig .. Försiktigt närmade han sig mig och den sista biten mötte jag honom. Hans mjuka läppar nuddade mina och vi kysstes ! Jag brukar inte bli sådär fjollig eller blyg inför killar men nu kände jag mig helt , löjligt blyg ! Han kysste mig väldigt nätt , lite prövande. När han nästan avslutade kyssen la jag min hand runt hans nacke och drog honom mot mig igen. Han verkade förstå att jag gillade det och kysste mig nu lite vildare än innan. Och då händer det typiska , mobilen ringer ..


- Aa , hallå ? sa jag med en suck.

- Sis , det är Ryan ! Det är nog dags att komma hem nu innan pappa och mamma vaknar .. Annars kommer du säkert få mer skit ! sa han tyst.
- Jag kommer hem snart , vi ses då ! sa jag och la på. Jag la ner mobilen i fickan igen och gav Justin en ledsen blick.

- Jag måste gå nu ..

- Måste du ? Eller ja , gå du ! Jag vill inte att dina föräldrar ska tycka illa om mig om de får reda på att du var ute. sa han med ett litet sött smile. Jag log mot honom och kikade ut ur busken , det såg folktomt ut så jag smög försiktigt ut ur den och vi båda sprang till våra brädor. Försiktigt tog vi dom och började åka hemåt. Justin hade följt mig till garageporten och väntade på mig tills jag ställt undan Ryans longboard. När jag precis stängt garagedörren vände jag mig mot honom och han drog mig närmare sig. Vi möttes i en mjuk kyss och sedan gav jag honom en mjuk kram.

- Godnatt Justin ! sa jag tyst i hans öra.

- Godnatt Bella , jag ringer dig imorgon. " sa han med en glad ton i rösten. Jag släppte honom försiktigt och smög sedan in i mitt hus. Som tur var så hade ingen vaknat , så jag smög snabbt upp på mitt rum och fixade mig lite snabbt inför sängen. När jag lagt mig och försökte att somna så tänkte jag igenom hela kvällen. Killen är ju underbar .. * Pling * Jag plockade upp min mobil från nattduksbordet och läste mitt sms som jag nyss fått av Justin.

" Godnatt sötnos , hoppas jag får drömma om dig inattpeaaaace ♥ // hanna *

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Presentation


en stor belieber med enorm kärlek till Justin Bieber kommer skriva olika noveller. Jag älskar kommentarer och kritik. Säg till om du vill göra länkbyte med mej eller om du vill blogga här på bloggen med mej!

ENJOY!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards