jdbieber

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

svar på frågor :)

Av belieber - 23 juni 2011 23:11

fråga:

|

|

v


Kommer Justin till sverige i år eller när kommer han? och hur får man tag på biljetter love/Izza

 

svar: han kommer antagligen att komma hit till Sverige, vad jag och det flesta andra har förstått. 
när är inte riktigt planerat än, det är ju inte Justin själv som bestämmer vart han ska åka. 
man kommer få upp mer info om det när tiden är inne :) 

fråga:

|

|

v


En fråga bara hur får ni reda på allt om justin bieber? love7Izza


WE RESPECT JELINA

svar: skriv inte ni, för det är bara en som skriver här ;) 
JAG kollar för det mesta en massa olika engelska sidor, tyvärr är dom sidorna sparade i min mobil och i en annan dator så att jag kan inte skriva dom här, för jag orkar inte hämta min mobil som ligger där nere. men allt viktigt, det vill säga, det jag tycker är kul / viktigt att veta kommer komma upp här eller på justindbblogg.bloggplatsen.se ! ;) 
fråga:
|
|
v

En fråga bara finns det en JB tidning man kan preminumera på eller köpa som bara handlar om Justin? love/Izza


svar: ja, det finns det, jag köpte en på en helt vanlig typ tidningskiosk, en tidning om bara JB och typ 5 små plancher på han. tyvärr ingen aning om vad den heter just nu, men om man går in på cdon.com (länk så kommer du direkt dit) och söker på Justin Bieber kommer det upp en massa JB prylar, kanske hittar du något för dej? ;) 



tack för dina frågor, hoppas du fick lite svar på dom, och tack för att du besöker bloggen :) 


/ elin 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Ovido - Quiz & Flashcards