jdbieber

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av belieber - 8 juni 2011 14:19

- JUSTIN ! BABY! VAD GÖR DU HÄR? skrek jag tyst och kramade han ännu en gång. 

- jag fick en till veka ledigt så nu ska jag bo hos er tills du börjar skolan! sa han och log stort åt mej. 

- åh! jag älskar dej! sa jag tyst och la mej brevid han med huvudet på hans bröst.

- jag älskar dej med. svarade han och där tror jag att jag somnade. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Jag vaknade av att jag fick en miljon kyssar över hela mig. På munnen , på näsan , kinderna , pannan och tillsist munnen igen. Långsamt öppnade jag mina ögon och mötte ett par vackra bruna ögon , Justins.

" Godmorgon. " sa jag hest och log.
" Godmorgon älskling. " sa han och kysste mig ännu en gång på munnen. Han log mot mig och la sig sedan ner igen efter att ha typ legat på alla fyra över mig. Jag kröp in i hans famn och la mitt huvud på hans bara bröst. Sedan började jag rita en massa mönster ner på hans mage och jag kände hur han rös till.


" Vad ska vi hitta på idag då ? " frågade han tyst , men glatt.
" Jag vet inte , vad vill du göa gubben ? " sa jag och kollade upp på honom.
" Baka ! " sa han busigt och log ännu större.
" Ååh , vi gör kanelbullar ! "
" Det blir bra. " sa han och pussade mig på näsan. Vi klev sakta upp ur sängen och jag kollade snabbt ut igenom fönstret. Regn .. Aja , då är det lika bra att vi är inomhus ju. Jag drog fram ett par svarta mjukisbyxor och ett vitt , lite pösigt linne. Sen kavlade jag upp benen på mjukisarna och satte upp håret i en boll på huvudet. Duscha behövde jag inte eftersom att jag hade gjort det igår när jag bara drygat rundor. Justin hade nu också bytat om till mjukiskläder och vi gick sedan till köket hand i hand. Ingen var hemma förutom vi , men det kändes endån skönt ! Vi började plocka fram alla ingridienser och började göra degen.


" Justin , vad är klockan ? "

" Typ tjugo över nio. "

" Bara ?! "

" Ja , förlåt att jag väckte dig. Men jag kunde inte somna om ! "

" Det är lugnt älskling. " sa jag och kysste honom mjukt.


Under tiden degen jäste började vi göra iordning vardagsrummet. Mysa till det helt enkelt. Jag bar dit en massa kuddar och filtar till soffan medans Justin tände stearinljus. Sen valde vi en film att kolla på medans vi käkade frukost , alltså bullarna då ;) Det fick bli " The Notebook ". Sjukt bra film , enligt mig då. Bullarna var typ färdigjästa så vi började att göra dom nu. Justin och jag ställde oss mitt emot varandra och började knåda degen på köksbordet. När vi formade kanelbullarna kom Justin fram till mig och kysste mig. Han tog sina händer på mina kinder och ja , de blev helt mjöliga ! Jag mjölade mina händer och tog sedan ta i Justins kinder och pussade honom. Han log sådär sött mot mig och innan jag släppte han snuddade jag vid hans näsa så att den också blev kritvit ;)


Efter en halvtimme var vi klara med allt och vi hade till och med gjort varm oboy. Så vi ställde allt i vardagsrummet och  mös sedan ner oss i den stora soffan. Justin la sin arm om mig och sedan startade vi filmen och började käka.


senare på dagen *

 

Vi satt inne på mitt rum och surfade runt på min laptop , Justin var inne på twitter och följde en massa fans osv. Medans jag spelade angry birds på hans mobil.


" Du Bella ? "
" Aa ? "

" Kan inte du och jag sova hemma hos min pappa inatt ? "
" Ehm .. Visst. "

" Vad bra ! Jag vet att han kommer att tycka om dig ! " sa han och log stort. Att höra honom säga det kändes som en enrom lättnad , för tänk så gör han inte det ?

" Men då hoppar jag in i duschen nu och sen packar jag. Sticker vi sen ? "
" Gör du så , och visst. " svarade Justin helt inne i datorn. Jag kröp upp till honom båkifrån och pussade honom på kinden.

" Kommer snart igen. Älskar dig. "
" Älskar dig mer. " var hans svar och han kollade på mig med det där underbara leendet. Jag hoppade in i duschen och duschade snabbt , men tvättade mig riktigt nogrannt. När jag kom ut virade jag en handduk runt bröstet och gick ut i mitt rum igen. Snabbt plockade jag fram underkläder och drog på mig dom snabbt utan att Justin såg mig. Sen slängde jag in handduken på tork i badrummet igen. När Justin fick syn på mig fastnade blicken på min kropp och jag bara skrattade och skakade på huvudet år honom. Gullig pöjk ! Jag drog fram min väska och slängde ner nya kläder , hygienartiklar , plånbok och kameran. Sedan drog jag på mig ett par svarta jeans , ett vitt pösigt linne med ett ballt tryck på och sen en rödrutig skjorta över linnet , jag lät skjortan vara uppknäppt. Jag lät mitt hår självtorka och jag orkade inte sminka mig , inte för att jag egentligen behövde det , men endån. Justin log mot mig och tag tag i min hand.

" Klar ? "

Jag nickade som svar och sedan gick vi mot bilen. Nervositeten steg desto närmare vi kom bilen. Snart skulle jag träffa Justins familj ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

vad tyckte ni sötnosar som läser om detta kapitlet ? :) tell us !

hur ska det gå för bella nu med Justins pappa ? :O

peace ! // hanna * 

Ovido - Quiz & Flashcards