jdbieber

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

My Favorite Girl, chapter 25 - i want you to have it

Av belieber - 26 juni 2011 17:45




bild 1 - ''B'' halsbandet, men tänk er att det ser mer ut som ''J'' halsbandet.

bild 2 - ''J'' halsbandet

bild 3 - hand i hand



Bellas perspektiv: 


- är det nån som vill käna pengar? frågade justin såfort vi kom in.

- varför inte? sa jag till ash. vi räckte upp handen, precis som de flesta.

- okej, jag tänkte att ni tar eran rumskompis så får ni jobb här på hotellet och ni känar 200 kronor var! sa justin. - kom fram hit så får ni varsit jobb.


vi alla gick fram, jag och ash fick att servera gästerna i cafeteran och baren, v gick dit och allt gick ganska fort för helt plötsligt hade klockan redan slagit 6 och våran ''chef'' för de två timmarna sa att vi skulle sluta, vi gick upp till hotellrummet och jag satte på mej ett svart linne med tryck på och ett par slitna jeans, när jag låg i sängen med mobilen upptryckt i ansiktet och läste lite facebook och twitter så fick jag ett sms. jag öppnade det och det var från justin.


''planer för kvällen? :)


''inga alls (:


''möt mej strax utanför lobbyn om 10 minuter!


''i'll be there



- ash, jag går ut ett tag! sa jag och höll hårt i kedjan Justin skulle få. 

- åh, jag fattar, visst, var försiktiga så ni inte blir upptäckta! sa ash och läste sin bok. 

- jadå. sa jag och satte snabbt på mej mina converse, utan att knyta dom gick jag ut ur rummet och tryckte på hiss knappen. 


jag åkte sakta ner, för sakta men tillslut öppnades dörrarna och jag knallar egenom lobbyn och ut genom dörren, på en bänk utanför hotellet satt han. jag gick fram och satte mej brevid han. Han kysste mej såfort han såg mej, men inte en lång passonerad utan en ganska kort och livlös. antagligen för att inte paps, fans, eller andra folk skulle se oss.


- Du är så vacker.. Bella. sa han och det bröt hela tystnaden runt om oss.

- Du med Justin.. Du med. log jag och han kysste min kind. 

- kom, vi går någonstans. sa han och reste sej upp och tog sin gitarr som han verkade ha med sej lite var som.

Jag reste mej sakta upp och han slingrade in sina fingrar i mina, det slutade med att vi satte oss på en smal strand och tittade på solnedgången. 


- Jag har något till dej. Sa Justin och kollade ut mot vattnet.

- Jag med. sa jag. 

- Här. sa han och tog på mej ett halsband, han lyfte upp håret på mej och en rysning for över min kropp när hans kalla händer nuddade min rygg.

Jag lyfte upp smycken jag nyss fått och tittade på det som hängde runt min hals. Det var ett silverfärgat ''J''. 

- Så kommer du aldrig glömma mej. sa han och log sött.

- Jag skulle aldrig glömma dej ändå. sa jag. - för att vara säker på att du inte glömmer mej så.. Här.. sa jag och gav han halsbandet med ett ''B'' på. 

Han förde det snabbt runt sin hals och kysste mej. 

Jag tog hans gitarr och spelade lågt på den. 


- You're the reason. Sa jag bara innan jag började sjunga den låten. 


jag tog ett andetag och började sjunga och han låg stort åt mej och hans ögon blev snabbt blanka. Aw. 


i don't want to make a scene, i don't want to let you down.

try to do my own thing and i'm starting to figure it out,

That it's alright keep it togheter, where ever we go, 

and it's alright, oh, well whatever everybody needs to know. 


You might be crazy but have i told you lately that i love you?

you're the only reason that i'm not afraid to fly.

and it's crazy, that someone could change me.

now no matter what it is i have to do but i'm not 

afraid to try.And you need to know that you're the reason .. Why.


I don't even care what they say, you're little bit off.. but baby, 

look me in the eye when i say, I CAN NEVER GET ENOUGH!

cuz' it's alright keep it togheter, where ever we go, 

and it's alright oh well whatever, everybody needs to know. 


You might be crazy but have i told you lately that i love you?

you're the only reason that i'm not afraid to fly.

and it's crazy, that someone could change me.

now no matter what it is i have to do but i'm not 

afraid to try.And you need to know that you're the reason .. Why.


if it was raining you where yell at the sun, pick up the pieces

when the damage is done, you say it's just another day in the shade.

but look at what a mess we made..


You might be crazy but have i told you lately that i love you?

you're the only reason that i'm not afraid to fly.

and it's crazy, that someone could change me.

now no matter what it is i have to do but i'm not 

afraid to try.


you might be crazy, but have i told you lately, that i love you? 

you're the only reason that i'm not afraid to fly, and it's crazy,

that someone could change me, now no matter what is is i have to 

do i'm not afraid to try. 


and you need to know that YOU'RE THE REASON WHY! 


och där var jag klar och Justins armar var redan runt min hals, han vart glad. 

han är verkligen anledningen till att jag inte är rädd för att flyga eller testa andra saker. Jag älskar honom. 


- Jag älskar dej Bella.. sa han och jag log. 


___________________________________________________________________


drygt chapter. men sånna måste med finnas xd

tråkigt, jag vet men jag orkar inte skriva hela tiden och långt och händelserikt, jag klarar inte av att fixa en hel blogg själv! men om ni stödjer mej så kanske det går. :) 

 
 
Sara

Sara

26 juni 2011 18:52

super bra ! vill ha mera ! :)

http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

 
Alicia

Alicia

26 juni 2011 19:18

hejhej!
fin blogg du har!
gillar du att läsa bieber noveller?
du kan ju kolla in min:)

http://Justindrewbstories.blogg.se

 
Ingen bild

tilda

27 juni 2011 13:07

heej :D

jag tycker bloggen är skit bra!! :D
du behöver int skriva långa chapter hela tiden.. du behöver int heller skriva varje dag ;)

bloggen äger !
/ love tilda :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Ovido - Quiz & Flashcards