jdbieber

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

ALLA RÖSTAR OM NI VILL HA KVAR BLOGGEN!

Av belieber - 25 juni 2011 02:54

jag har tröttnat sjukt på novellen och hatar den verkligen, seriöst, jag hatar den! så nu har jag tänkt att ni läsare får rösta vad ni vill göra av det här. 


 

här är vad ni kan välja på att göra av hela skiten ;) 


1. Lägga ner bloggen / jag tar en bloggpaus?

2. Försöka få någon att blogga här för att kunna förbättra novellerna?

3. Börja på en ny novell?

4. fortsätta ett tag på den här?



så det är upp till er nu. är det inga som kommenterar det här blir det det första altenativet automatiskt. så vad vill ni göra av bloggen? 

kommentera!



vill ni vara med att blogga med mej lägger ni till mej på facebook och msn


stina.wilma@hotmail.com @ MSN

Elin Haakenstad @ Facebook

ElinBiieeber @ Twitter


lägg till mej / följ så att vi kan snacka mer iaf om du är sugen på att blogga här med mej, OM justin bieber och en lyckligt lottad tjej :) 


kram, och ni som läser det här kan väll rösta, det tar inte lång tid alls. 

nu måste jag iaf sova, ser ni vad klockan är? ja, det är typ 10 över 3 så jag ska nog sova nu. 



KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! 


 
 
Sara

Sara

25 juni 2011 09:18

3 elr 4 ! jag skulle mkt väl kunna tänka mig att blogga här men jag kan INGET om justin bieber ! men du får inte lägga ner bloggen !!! kram

http://www.dinkonstigasara.bloggplatsen.se

belieber

25 juni 2011 11:44

åh, vad synd då ):

men tack för du besöker bloggen!

 
Hanna

Hanna

25 juni 2011 09:20

helst 4 fast annars 3 :) men du får inte sluta ! :) tycker novellen är jätte bra :)

http://www.miittliviord.bloggplatsen.se

belieber

25 juni 2011 11:45

okej! ;) tack så mycket!

 
InA !

InA !

25 juni 2011 09:48

4 , fortsätt ett tag till , jag gillar bloggen !!! <3

http://www.alwayswithme.bloggplatsen.se

belieber

25 juni 2011 11:44

okej! tack för att du röstar! :)

 
amanda

amanda

25 juni 2011 11:52

3 eller 4 :)

http://www.amandaakung.devote.se

belieber

25 juni 2011 12:52

okej! :)

 
Ingen bild

julia

25 juni 2011 12:03

SLÄNG DEN! JUSIN BÄVER SUGER RÖV!

Om man ska vara ärlig :3

 
Ingen bild

sandra

25 juni 2011 13:15

jag tycker du ska fortsätta ett tag till på den här! ;)

belieber

25 juni 2011 13:20

okej! :D

 
Ingen bild

en belieber

25 juni 2011 13:17

SNÄLLA FORTSÄTT PÅ DEN HÄR!!! JAG ÄLSKAR DEN, DET HÄR ÄR DEN ÄNDA JAG LÄSER OCH JAG ÄLSKAR DEN! DU FÅR INTE SLUTA FÖR DU ÄGER ELIN!

synd att gaby slutade för jag tyckte hon var bra med! men huvudsaken är att du skriver för jag älskar hur du skriver! SNÄLLA FORTSÄTT! :D

belieber

25 juni 2011 13:19

haha, ja, jag får se vad jag gör!


jag tyckte med det var synd.. menmen.. jag får försöka själv!
TACK SÅ JÄTTEMYCKET! jag blir jätteglad, verkligen :')

 
Ingen bild

frida

25 juni 2011 13:18

fortsätt på denna ett tag till tills det verkligen blir tråkigt för oss att läsa den, för just nu värkar det som om de flesta tycker den är bra! :)

du är jätteduktig. <3

belieber

25 juni 2011 13:18

tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av belieber - 16 juli 2011 18:19

hahaha, tycker det är kul att ni fortfarande kollar på en död blogg! igår kollade typ 6 stycken och ah, varje dag kollar det minst 3 stycken iaf! men eftersom ni fortfarande kollar ibland så tänkte jag lägga ut min blogg som jag gjort nu nydligen, så...

Av belieber - 3 juli 2011 21:23

JAG HAR BÖRJAT PÅ EN ANNAN BLOGG OCH DENNA KOMMER LÄGGAS NER!    ja, som det sår så har jag nu fått tillåtelse att skriva mina noveller hos mrbieber.blogg.se och det är där jag vill skriva och kommer skriva nu!    så alla mina fina läsare så ...

Av belieber - 3 juli 2011 15:45


 ''Ja, det förklarar ju det hela!'' sa Amy. ''kul att träffas kompis!'' sa Chaz och log stort och kramade om mej och samma gjorde Amy. ''Jag är Chaz Somers'' sa han och jag nickade och log ''Ah, och jag är Amy Espenoza då'' sa amy och jag nickade äve...

Av belieber - 2 juli 2011 20:27


     bild 1 - Alyssa's outfit   ''Är du klar gumman?'' frågade mamma. ''Ja, snart!'' ropade jag tillbaka från övervåningen. Jag drog ut ett par mörkblåa jeans en vit lös halv magtröja och en möstrad tunn sjal till det och sen satte jag bara i...

Av belieber - 2 juli 2011 14:56

                  ja, det kom kanske en skalbagge..       minnen <3      tycker iaf att alla ska kolla in MITTHJÄRTA'S BLOGG bara för att jag älskar henne massor och saknar henne också för den delen       ...

Ovido - Quiz & Flashcards