jdbieber

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av belieber - 23 juni 2011 23:11

fråga:

|

|

v


Kommer Justin till sverige i år eller när kommer han? och hur får man tag på biljetter love/Izza

 

svar: han kommer antagligen att komma hit till Sverige, vad jag och det flesta andra har förstått. 
när är inte riktigt planerat än, det är ju inte Justin själv som bestämmer vart han ska åka. 
man kommer få upp mer info om det när tiden är inne :) 

fråga:

|

|

v


En fråga bara hur får ni reda på allt om justin bieber? love7Izza


WE RESPECT JELINA

svar: skriv inte ni, för det är bara en som skriver här ;) 
JAG kollar för det mesta en massa olika engelska sidor, tyvärr är dom sidorna sparade i min mobil och i en annan dator så att jag kan inte skriva dom här, för jag orkar inte hämta min mobil som ligger där nere. men allt viktigt, det vill säga, det jag tycker är kul / viktigt att veta kommer komma upp här eller på justindbblogg.bloggplatsen.se ! ;) 
fråga:
|
|
v

En fråga bara finns det en JB tidning man kan preminumera på eller köpa som bara handlar om Justin? love/Izza


svar: ja, det finns det, jag köpte en på en helt vanlig typ tidningskiosk, en tidning om bara JB och typ 5 små plancher på han. tyvärr ingen aning om vad den heter just nu, men om man går in på cdon.com (länk så kommer du direkt dit) och söker på Justin Bieber kommer det upp en massa JB prylar, kanske hittar du något för dej? ;) 



tack för dina frågor, hoppas du fick lite svar på dom, och tack för att du besöker bloggen :) 


/ elin 

Av belieber - 23 juni 2011 14:45

- jag hatar dej, log hon och sprang med mej bort till dom andra.

- du kommer tacka mej! skrattade jag och satte på mej mina skor .. 









bild 1 - bellas foto outfit

bild 2 - justins foto outfit

bild 3, 4, 5 - de andra tjejernas outfit

bild 6 - fontänen, där de fotar vid


Bellas perspektiv: 


vi ställde oss i grupp alla tjejer vid fotografen framför fontänen och fotografen skulle nu välja ut platser till alla. 


- jag tänkte att vi tar ganska många olika bilder, men olika ställningar. sa fotografen Ben. och alla nickade lite. - jag förseslår då att du, du, du, du och du, ställer er på raden längst bak. sa han och pekade på några tjejer som ställde sej lydigt på sin plats. 


han fortsatte ge ut platser till alla och tillslut var det kim, regina jag och justin kvar. 


- du och du. sa han och pekade på kim och regina. - ni akn väll ligge lite på sne på marken där framme? sa han och dom gick motvilligt dit med varsin hög suck.- sen Justin, du ser ett mellanrum där i mitten av hela bunten, ställ dej där och du.. Bella? du kan ställa dej brevid Justin där på pallen. 

- visst, svarade jag och ställde mej glad för min plats brevid justin som la sin arm runt min midja. 

- okej alla ställde sej med ena handen i sida och ställer sej på sidan och bella och justin, ni kan typ stå och kolla på varandra och hålla i händerna. 

vi ställde oss som han sa och han knäppte några kort sen skulle vi byte ställning, nu skulle vi stå och ha en liten kram justin och jag, regina och kim som låg på marken blängde ilsket på mej men justin och jag kramades, höll händerna och gjorde allt som fotografen sa. efter ett 15 tal kort så gick fotografen, vi tackade han och vi gick bort från våra platser.


- okej! ni kan behålla det ni har på er, gå in och byt om till era träningskläder! sa scooter och alla gick in och bytte om. 

- får jag med behålla det? sa jag chockat. 

- självklart! sa scooter och log snällt mot mej.

- åh, herregud! mumlade jag och gick in till alla andra.

- visst gick det bra ash? sa jag när jag kom in. 

- visst! jag fick ju ganska bra plats, jag slapp ju ligga på marken iaf! sa ash och höjde tonen på det där sista. 

- ni hade bara tur. mumlade kim tillbaka. 

vi skrattade och började byta om det plingade i min mobil, jag tog upp den och läste. 


''hej sweetheart, scooter sa att vi skulle inte kunna det här som dom andra skulle kunna eftersom vi inte ska göra lika mycket som dom andra, tänkte om du hade lust att hitta på något nu när vi ändå är lediga? isf byt om till något vardagligt så går vi ner och käkar någonstans! :D <3 / Justin''


''Åh! härligt! visst, jag byter om och så möts vi utanför, där vi tog kort? :) <3 / Bella''


''Låter bra, ses snart <3 / Justin'' 


- du ash? sa jag.

- ah?

- jo, justin och jag ska tydligen inte kunna det här så vi skulle göra något annat, men messa mej när eran träning är klar och då du är på hotellet så ses vi där då? sa jag.

- åh, vad skönt för dej! men okej, jag skriver när vi är klara, hälsa Justin. sa hon och tog på sej en tröja. 

- det ska jag! sa jag och satte på mej min jumpsuite som var blommig och sen gjorde jag en stor knut av mitt hår på huvudet och ett par ballerinaskor jag hade tagit med mej. 

- Justin är min! försök inte ta han ifrån mej! fräste Regina till mej när alla hade gått.

Det kanske är du som inte ska försöka ta han från mej. tänkte jag.

- det är lugnt Regina. sa jag och flinade åt henne och tog mkin väska och gick ut. 

när jag kom ut så stog världens vackraste människa där och log stort. jag gick fram till han och han kysste mej länge och passionerat, nu när ingen såg oss. 


vi gick på gatorna och överallt var det folk som pekade på oss men vi brydde oss inte så mycket. 


- ska vi gå in här shawty? sa Justin och kollade på en skylt där det stod ''ristorante'' på. 

- visst! sa jag och vi klev in där. 

lugn musik spelades och en servitris visade oss ett lite udda bord som låg lite längre in i resturangen. Vi satte oss och fick en meny. 

- vad vill du ha? frågade Justin. 

- pasta carbonara. svarade jag. 

servitrisen kom tillbaka efter ett tag.

- vad får det lov att vara Mr. Bieber och Mrs. Butler? frågade hon och log mot oss.

- två pasta carbonara, och två Cola. sa Justin och log tillbaka, hon försvann och kom snart med en bricka med våran dricka på. vi tackade artigt och tog varsin klunk.

- hur kan hon veta vem jag var? frågade jag justin.

- tidningar, tv, konsert? svarade justin. - inte vet jag. flinade han.

vi fick våran mat och vi började äta. 

- så, har du lärt dej någon italienska? frågade Justin. 

- ja! faktiskt mer än vad du säkert tror! svarade jag stolt. - dusj? frågade jag.

- jag kan en massa ska du veta! sa justin med ett leende.

 - pfft.. inte mer än mej. jag lovar! sa jag och han flinade bara åt mej. 

- hur går det med låtskrivandet då? 

- bra, skrev klart tre stycken igårnatt. svarade jag. 

- vid namn? 

- ''Finally Falling'' , ''You're the reason'' och ''Tell Me That You Love Me''. sa jag.

- låter bra. sa han. 

- japp, en till dej. sa jag och log. 

- en till? log han stort.

- ja, You're The Reason. sa jag och tog en tugga.

- måste få höra den snart. sa han.

- sure, babe. 

- kan vi inte göra en duett någon gåpng? bara för skojs skull? sa han och log som om det var världens smartaste grej.

- visst, ''Tell Me That You Love Me'' går att sjunga två i kanske? sa jag. - det skulle vara kul att testa? 

- ja, det skulle det! vi kan ju testa sjunga när vi är lediga nästa gång. sa jystin.

- ja. visst! 

- vi kanske ska erkänna vårat förhållande för världen snart? sa justin lite tystare.

- det är upp till dej. log jag till han.

- ja, suckade han. 


*


när vi ätit upp och betalat så skulle Justin träffa Usher vid lokalen och jag skulle till hotellet. Vi kysstes hejdå och jag gick däriffrån, efter 5 minuter så ringde min mobiltelefon och jag svarade fort.


- hallå det är bella?

- hej Shawty! sa Justin

- Justin, vi sa ju nyss hejdå?

- ja, men jag saknade din röst.. sa han och jag log av hans ord..


____________________________________________________________________


detta är tidsintällt, jag skrev det igårkväll för typ nu när det här publiceras så är jag på stan med en saknad brud och är med henne hela dagen. 


så kommentera så får ni kanske ett till inlägg idag! när jag 'är hemma och inte är med henne mer! :) 


Kommentera sweeties! 

Ovido - Quiz & Flashcards