jdbieber

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av belieber - 17 juni 2011 22:39

förlåt, men inget chapter idag för att: 


när jag hade skrivit ett kort chapter så tänkte jag att dom kan ju få ett extra långt kaptilet nu bara för dom inte fick något igår så jag skrev ett skitlångt chapter VERKLIGEN ASLÅNGT, LOVAR! det skulle säkert ta typ 6 minuter att läsa hela, helt ärligt, sen så bara, när jag sparade det och skulle publicera inlägget kommer du upp att jag blivit utloggad och ingenting sparades, allt gick förlorat! jag fick typ damp men det får inte det långa kapitlet att koamm tillbaka, näj! så ah, jag orkar inte börja om på ett chapter nu igen och jag vet inte när nästa kommer komma upp för lixom jag måste ta hand om min lilla ponny hela den är veckan i sträck och kommer nog sova hos min farmor med min kusin (ponnnyn min är hos farmor, hon bor på landet) och då kommer jag inte ta med datan, men jag kommer antagligen inte sova där hela veckan så något chapter kommer väll komma upp hoppas jag på, annars kanske någon av mina kompisar har lust att hjälpa mej att skriva en gästbloggning så att det kommer upp något till er iaf! :) 


är ni sugna på att hjälpa mej att blogga, typ gillar att skriva noveller och älskar JB, typ som mej xd så kan du väll skriva ett mejl till stina.wilma@hotmail.com och skriva lite om dej själv m.m så läser jag det när jag kommer in på datan nästa gång. tack för ert tålamod! 


bara för dålig uppdate så ger jag er massa söta bilder på justin här: 


      kärlek, blir så glad av den. <3            har ni kul killar? xdd HAHAHAHAHAHA  


   i'm pretty flyyy ..




aw, älskar rörelsebilderna asso :') HAHA <3



du har verkligen rätt Justin. TUMMEN UPP FÖR RÖRELSEBILDER! :DD


   

puss & kram / elin 

Av belieber - 17 juni 2011 16:54

skulle bara säga tack för att ni äntligen förstod, nu fick jag 5 kommentarer ÄNTLIGEN! och om ni fortsätter så så kommer jag inte lägga ner bloggen men då gäller det ockdå att ni fortsätter att kommentera vad ni tycker! ;) 



sen skulle jag säga att är ni intresserade av länkbyte så är det bara kommentera det så fixar jag till eran blogg här och ni fixar min / våt blogg hos er! super! 


KÄRLEK PÅ BILDEN! :D muumms! <3


btw så börjar ajg på nytt chapter nu! 




kram på er // elin * 

Ovido - Quiz & Flashcards