jdbieber

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av belieber - 13 juni 2011 19:18

 nu skulle miley sjunga who owns my heart sen skule jag sjunga pray. 


 

     

 

 

 

 

bild 1,2, 3, 4 - bella när hon sjunger who says

bild 5 - paps

bild 6 - bella och justin

bild 7 - miley

bild 8 - nickelodeon 

Justins perspektiv: 


jag stog och kollade på miley backstage med bella, hon var sjukt bra bella, när hon sjöng overboard med mej och miley, nu ska hon alldeles snart sjunga pray och jag hoppas att allt går bra! 

just då kom miley bort från scenen och tog av sej micen och gick in och bytte om, nu var det bella. 

Bella andades fort och hennes blick flackade medans hon tog klunkar från sitt vatten. 


- Bella, det kommer gå jättebra, ta djupa andetag. sa jag och tog hennes ansikte mellan mina händer. 

- jag är jättenervös, det är en massa folk här! sa hon och kollade i mina ögon. 

- lyssna bella, det kommer gå HUR bra som helst, jag lovar, varför skulle det inte gå bra? du är underbar, du är vacker, du är duktig, helt fantastiskt. Och en viktig sak du inte får glömma är att jag älskar dej, väldigt mycket. Gå nu. Jag står här hela tiden. folk räknar med dej! 

- Tack Justin, jag älskar dej. svarade hon och kysste mej mjukt. 

- naw. sa miley från ingenstans. 

- Gå nu, bella, du är allt som justin sa och jag kommer också vara här vid din sida, sa miley och log vänskapligt mot bella.

- tack, ni är awesome! svarade bella. 

- Jag älskar dej Bella. sa jag.

- Jag älskar dej mer. svarade hon och gav mej en snabb kyss innan hon gick ut och började. 

- hon är verkligen sjukt duktig! hon ska satsa på karriären. Sa miley efter ett tag.

- det ska hon! svarade jag.

- har hon skrivit låterna som hon sjunger helt själv? musik och text och hela rubbet? 

- allt, helt själv utan att någon riktigt vetat om det. 

- och ni är tillsammans va? 

- ja. sa jag och ett leende spreds i mitt ansikte. 

allt var så bra nu när bella är i mitt liv. 


efter ett tag och miley och jag och bella hade sjungit några låtar skulle Bella nu avsluta med Who says. sista låten på denna mini konsert. Hon sprang och bytte om och när hon kom ut därifrån höll jag på att tappa hakan, hon såg verkligen fantastikst ut! hennes klänning var hur fin som helst och det var sjukt att man kunde se så vacker ut som hon gör just nu. 


- du ser underbar ut, jag är mållös! fick jag fram och hon gick fram till mej på sina små ballerina skor. 

- tack justin, verkligen, tack för allt! sa hon och kysste mej mjukt på läpparna. 

- tack själv, sa jag. 

- och tack till dej med Miley! jag hoppas vi verkligen ses mer! jag är skyldig dej en känst efter att ha orkat med en konsert bara för mej nu. sa bella och kramade henne. 

- du är inte skyldig mej någonting mer, jag får allt genom din vänskap. sa miley tillbaka. 

- Bella! 1 minut! sa en vakt. 

- okej, tack. svarade hon snabbt och drack lite vatten. 

- efter jag sjungit kan väll ni komma upp på scenen så kan vi säga tack och allt tillsammans? sa bella och kollade på oss. 

- visst, vi kan komma upp då! svarade jag. 

- bra! 

- bella 30 sekunder. sa vakten nu. 

- kommer. 


bella ställde sej vid den lilla trappan och gjorde sej redo, jag hann att fp en snabb puss innan hon gav mej hennes mobil och sen gick hon upp, hon vinkade till fansen och sen började hon sjunga, det lät.. som om det vore från himlen..


Bellas perspektiv: 


Det kändes som det gick väldigt bra, jag hoppade runt på scenen och kände hur blixtrar kom på mej, jag stog i rampljuset. folk skrek och jag kollade ut över publiken, jag fastnade för 3 ansikten. Mammas, Martins och Ryans. dom stog på andra raden och mamma grät. Jag log och sjöng resten. När jag var klar lät jag alla skrika klart innan jag ställde mej mitt på scenen. 


- tack till alla som har kommit hit, jag har aldrig sjungit för något så stort och jag känner mej hedrad, jag är väldigt glad att ni kom hit och hoppas att ni gillade vad jag sjöng. Men jag skulle aldrig klara detta utan två underbara vänner. Justin och Miley. sa jag och dom gick upp och alla skrek. - Det var dom som fixadse det här och utan deras stöd skulle jag aldrig fixat mej egonom det här! så tack till er! sa jag och kramade om dom hårt. 


- ISABELLA BUTLER ALLIHOPA!!!! skrek justin och alla skrek så det gjorde ont i huvudet. men det brydde jag mej inte om. Jag var så lycklig. 

- Tack för ikväll alla! hoppas vi ses snart igen! glöm inte bort mej! ni har gjort hela min kväll och hela min vecka nu! ha det bra! kram till er! sa jag och vi klev av scenen. 


backstage kom mamma och omfamnde mej hårt! 


- min lilla gumma! vad du är duktig! grät mamma fram. 

- mamma, du kväver mej! sa jag häftigt. 

- förlåt! men jag är så stolt över dej bellsan! sa mamma och släppte mej äntligen.

- du var fett  bra syrran! sa Ryan och gav mej ett leende och en snabb kram och jag log som tack. martin kramade om mej också innan mamma tog över snacket. 

- så ni är tillsammans också? sa mamma och log mot justin som stog brevid mej. 

- ja. sa jag och rodnade lite. 

- hoppas det håller nu då. sa mamma. - och du måste ju vara miley då? gud vad kul att se sånna här människor! sa mamma och kramade miley snabbt. 


- bella, det finns fans utanför som vill fota med dej, har du tid? sa en vakt och jag log stort och nickade.

- jag kommer snart. sa jag och gick dit. 


jag gick ut och en hel hög tjejer och pojkar stog utanför med kameror. jag log och vinkade till alla. en efter en kom fram till mej och jag hälsade på alla och kramade om dom och en vakt tog kort hela tiden. 


när ett 30 tal bilder var tagna sa jag godnatt till alla och gick in igen. 


- ska vi åka hem? sa jag till alla och dom nickade. - mamma, miley och justin ska sova hos oss i en vecka. det är lugnt va? 

- oj, ja, självklart! jag ska jobba hela veckan och martin med. 

- okej. 


mamma och martin och ryan åkte ju i egen bil så dom åkte hem, vi åkte lite efter dom andra när vi plockade iordning våra saker, jag åkte i kläderna jag sjöng who says i. vi började gå ut men möttes av en stor klunga paps som fotade oss galet, jag log och vinkade lite tills vi kom fram till bilen och vi åpkte hem. 


när vi var hemma la vi ut en madrass på golvet precis vid min säng som jag och justin kunde ligga på eftersom vi var ju ändå tillsammans så det skulle ju vara lite konstigt om miley ioch justin sov tillsammans då och min säng var inte tillräckligt stor för två. vi bäddade och jag visade miley vart hon kunde ha sina kläder i min garderob och sen sina sminksaker i mitt badrum. 


vi la oss i min soffa och kollade på tevä och helt plötsligt kom en reklam upp om att dom skulle ha ett nytt pogram på nickelodeon som dom behövde rollspelare till, det skulle heta vicktorius. jag tror alla tänkte samma sak för alla kollade på mej. 


- DU SKA SÖKA SOM ROLLEN TILL TORI!!! HUVUDROLLEN! sa miley och justin i kör och log hysteriskt till mej. 

jagh kollade förvirrat på dom men sugen var jag att testa den rollen..? 


___________________________________________________________________


k o m m e n t e r a  s öt n o s a r !! 


vad tyckte ni? :D 



asso, chapterna blir inte så långa men det får duga för jag hinner inte så mycket! men jg försöker verkligen! vi får ju sommarlov på onsdag. hoppas på att gaby ska komma igång igen! skulle vara till stor hjälp nu! ;) 



love // elin 

Ovido - Quiz & Flashcards