jdbieber

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av belieber - 12 juni 2011 19:01


hej! hanna har ju slutat nu och då undrar jag och säkert gaby med om någon av er har lust att blogga med oss här?


ännu en gång så skriver jag lite ''krav'' på er och har ni det som det står så skicka in ett mejlt och skriv till mej!


* du ska vara minst 11 år!

* du MÅSTE vara en belieber.

* du ska veta lite om justin och hans liv / familj.

* du ska ha möjlighet att kunna skriva minst två chapter i veckan. 


lätta krav som många kan följa tror jag! om ni är sugna på att blogga här så vill jag att ni skickar in ett mejl till stina.wilma@hotmail.com och det är viktigt att ni skriver så mycket som möjligt om er själva och varför just du ska vara med och blogga! 


jag och gaby kommer att ta den som vi tycker passar oss, bloggen och läsarna mest och är det så att det är fler som vi tycker om kan det vara så att vi väljer två stycken! 


VÄLDIGT VIKTIGT ATT NI SKICKAR MEJLET TILL STINA.WILMA@HOTMAIL.COM ! ANNARS KOMMER DET INTE ATT LÄSAS ELLER GODKÄNNAS! 


STINA.WILMA@HOTMAIL.COM !! 


skicka in nu! :DD 


love // elin 

Av belieber - 12 juni 2011 17:19

- jag kan inte gilla henne, hon har inte bra hand om mina barn. 

- nähä, har hon inte, vad ser du där då? sa jag irreterat och kollade mot Bella, Jazmyn och Jaxon som gapade av skratt när Bella sprang med bollen, dom tacklade ner henne och dom låg i gräset och skrattade hur mycket som helst. 

- okej, jag kanske har fel, nu går vi till lekparken och ser hur hon är.. 


 

bild 1 - bellas och mileys outfit

bild 2 - justins outfit

bild 3 - bella och miley + deras outfit till nästa show


när vi vart i lekparken och jeremy och jag hade pratat en hel del började det att lätta lite på jeremy och han log och skrattade mjukt. 


när vi sa hejdå och kramade om alla så åkte justin och jag hem till mej och la oss i soffan helt utmattade av justins småsyskon, justin log mot mej och jag log tillbaka han satte sej näramare och jag lutade mitt huvud på hans axel, han lyfte upp min haka och kysste mej mjukt och hans tunga åkte in i min mun och min i hans, kyssen gick över till hångel och han smekte mitt hår, vi höll på och mumsade på varandra ett tag innan en hög harkling lyfte upp hela rummet. Jag ryckte till fort och satte mej spikrak i ryggen och kollade bak och där stod Ryan och flinade. 


- Vad händer här? frågade han retsamt och kollade på Justin och mej. 

- eh.. öh.. jo ... typ.. ingeting.. stammade jag fram.

- såg ut som ni gjorde något! sa han fortfarande med ett retsamt flin i ansiktet.

- asso, jo, vi kanske höll på lite.. sa justin. 

- asso, jag är din bror och din bästa kompis. sa han. - ni ska berätta när min bästis och min syster blir tillsammans, för det här kändes lite skumt. 

- haha, okej då, vi har vart tillsammans några veckor nu och paps har fårr fnatt på oss redan. Förresten så ska jag bo här tills ni börjar skolan! sa justin.

- ÅH! grymt! har du fått hotmjel än eller?

- va? nej? svarade jag.

- ryan, tyst nu. sa justin och skrattade.

- men nu har du tur bella! justin kan göra dej känd ju! 

- va? svsrade justin och jag i kör. 

- ja, bella är ju världsbäst på att sjunga och spela och du har ju usher och alla, du kan göra henne känd! sa ryan stolt över sin ide. 

- ja, det kan jag ju faktiskt! sa justin och fattade nu hur han menade. 

- asso, vem frågar mej?! hoppade jag in. 

- oh, juste, vill du bli kä..... 


justin avbröts av att hans telefon ringde, han svarade. 


- hallå? ja, ehmn.. visst.. kan vi göra bella känd? du ska bara höra henne... okej, ja, ja det kan vi.. ja, vi är det, okej tack! ses!


- vad sa han? sa jag och tryckte upp mitt ansikte i hans. 

- att vi ska komma så han får höra dej och vi ska ta med en av dina egna låtar. log han. 
- OMG !! skrek jag och sprang upp på mitt rum. 


jag tog min rosa gitarr, och valde who says som låt och sen sprang jag ner och tog på mej mina skor. 


- kommer du eller ni? skrek jag! 

- vi kommer, ryan hänger på! 


vi satte oss i bilen och jag tryckte upp huvudet i fönstret hela vägen och tillslut var vi framme och jag gjorde små pipljud. Justin öppnade studio dörren och vi går in. 


- Hej! Scooter! sa justin och gjorde ett handslag och kramade han hårt. 

- Oh, Ryan! längesen, längesen! sa scooter och kramade han snabbt. - och det är är din vackra bella, sa scooter och kollade på justin och gick mot mej. 

- det är min bella ja. Sa justin och log stolt. 

- Hej, scooter braun, och du är altså isabella butler? sa han och kramade mej mjukt och pussade mej på kinden.

- ja, det är jag. log jag. 

- vad hade du tänkt att sjunga? frågade han. 

- min egna låt who says. svarade jag. 

- okej, kul! gå in där och sätt på dej hörlurarna, och gör tummen upp när du vill starta. 

- visst. 


jag gjorde som hansa och satte mej på den höga stolen där inne sate på mej hörlurarna och tog ett djupt andetag och gjorde sen tummen upp. dom gjorde tummen upp tillbaka och jag började spela den. 


♫  woulden't wanna be anybody else
You made my insecure.
Told me I wasn't good enough.
But who are you yo judge?
When you're a diamond in the rough.
I'm sure you've got some things.
You'd like to change about yourself.
But when it comes to me.
I wouldn't want to be anybody else.
'
Na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na na na na na
I'n no beauty queen.
I'm just beautiful me.
Na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na na na na na
You've got every right.
To a beautiful life.
Come on!
'
Who says!
Who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurting?
Trust me.
That's the price of beauty.
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says?
'
It's such a funny thing.
How nothing's funny when it's you.
You tell them what you mean.
But they keep waiting out the truth.
It's like a work of art.
That never gets to see the light.
Keeps you beneath the stars.
Won't let you touch the sky.
'
Na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na na na na na
I'm no beauty queen.
I'm just beautiful me.
Na na na na na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na na na na na
You've got every right.
To a beautiful life.
Come on!
'
Who says!
Who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurting?
Trust me.
That's the price og beauty.
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
'
Who says?
Who says you're not star potential?
Who says you're not presidential?
Who says you can't be in movies?
Listen to me, listen to me!
Who says you don't pass the test?
Who says you can't be the best?
Who said, who said.
Would you tell me who said that?
Yeah, who says?
'
Who says!
Who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurting?
Trust me.
That's the price of beauty.
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says?
Who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurting?
Trust me.
That's the price of beauty.
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says? ♫
dom log och pratade medans jag spelade och jag som hade en vana att blunda medans jag spelade gjorde så och när jag sjöng det sista så öppnade jag ögonen och ingen var kvar där. jag lutade gitarren mot stolen och tog av mej hörlurarna och gick ut ur dörren, alla står vid dörren och hälsar på någon. 
- åh, hej bella! förlåt att vi givk men vi hörde allting och det lät underbart! du är verkligen duktig. sa scooter. 
- ja, jag tycker det jag med! det lät underbart! sa en röst jag inte kände igen. 
jag kikade fram och där stod ingen mindre än miley cyrus. 
- ursäkta, är du miley cyrus? sa jag och log snett. 
- haha, ja det är jag faktiskt! jag kom hir för att ta det lugnt ett tag och här är inte så många paps eller mycket folk och jag visste ju att justin hade kvar sitt hus här så varför inte åka till stratford? log hon och jag var helt chockad. 
- ja, sant! vart ska du bo då? sa jag. 
- jag vet inte, dom få hotell värkar vara upptagna allihopa. få se vad jag hittar på, jag är ju här själv också. 
- du kan bo hos mej, eller oss. justin har ju redan flyttat in i en vecka här så det gör ingenting med en till! ler jag.
- åh, är det säkert? för jag hittar på något annars!
- nej, det är okej, jag lovar! hur länge stannar du? 
- jag är nog kvar i en vecka. Justin, du och jag kan väll åka hem tillsammans då? till ATL? 
- ja! det blir bra! sa justin. 
- okej! tack så hemskt mycket för att jag får vara hos er! sa miley tacksamt.
- inget problem! 
- såg förresten att du var med i MTV movie awards? jag är också med! med last song! vi kanske ses då med, det är ju om några veckor! 
- det gör vi säkert då! sa justin. 
- okejdå bella! angående detta med dina låtar, jag tycker att du ska börja med att sjunga overboard med justin på hans konserter och sen sjunga några egna låtar på hans konserter och du kan skriva på twitter att du ska vara där och där. sen spelar vi in alla dina låtar elelr många och lägger dom på skiva och ser om någon köper eller lyssnar på dom på itunes och på youtube! 
- okej! det låter bra! sa jag.
- okej! vi fixar en konsert ikväll! miley, du kan vara med om du vill? 
- ehmn, visst! svarade hon och log. 
- justin, du uppträder några låtar, och jag tycker bella och miley ska sjunga overboard med dej och miley du kan sjunga 2 eller 3 låtar och bella sjunger 3 låtar! 
- det låter super ju! sa miley och jag i kör. 
- okej, var klara klockan 6 och kom till vattenfallet lite längre bort så fixar jag biljetterna! 
så fort gick allt det, miley och jag skyndade oss iiväg till stan för att köpa oss lite nya klänningar, vi köpte 4 outfits var och sen åkte vi hem igen och bytte om, jag och miley skulle sjunga overboard i likadana kläder så vi bytte om till de först och sen så skyndade vi oss ner till justin som också var klar. sen var vi påväg där vi skulle köra allt! jag var jättespänd men justin och mileys glada ord gjorde mej på bättre humör. 
det kom en massa fans och det var ganska så fullt, snart var det dax för overboard och det var ganska så sjukt allt detta, det gick så fort! mamma visste inte ens om det här! jag skyndade mej att skicka iväg ett sms till mamma. 
hej mamma! du blir säkert chockad när du läser det här så jag tycker du ska sätta dej ner. har du satt dej ner? bra! läs vidare nu, just nu står jag med justin bieber (min pojkvän, heh ^^) och miley cyrus, (du vet hon som är känd som jag nämnde någon gång) i en park, vid vattenfallet och det vet du? jo, snart ska jag upp på scen och sjunga med dom. Kom gärna och kolla på! det är en massa folk här! puss och kram // bella 
jag skickade iväg det och gav min mobil till livvakterna och sen gick miley och jag upp, alla skrek mileys namn och även mitt! sjukt ju! jag var nervös men jag började sjunga det första jag skulle sjunga och det gick hur bra som helst! 
backstage var det fans som ville fota oss, miley noch jag bytte om sen fick dom ta kort och aoutografer. jag hade nu bytt om till en blå klänning och miley till en svart hög kjol med en tröja till. nu skulle miley sjunga who owns my heart sen skule jag sjunga who says. 
____________________________________________________________________
där är erat chapter! hoppas ni gilade det! kommentera sötnosar! :D 
hanna har nu slutat, för hon hann inte riktigt med, så nu söker vi ännu en eller två som kan blogga med gaby och mej! koimmer inlägg om det! 
kommentera sålänge! 
love // elin * 

Skapa flashcards