jdbieber

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av belieber - 6 juni 2011 14:23

Vi fortsatte att prata i en timme , men tillslut var han tvungen att lägga på. Klockan hade nu hunnit bli tolv , men jag var inte trött så jag satte igång min laptop. På något vis råkade jag klicka in mig på oceanup.com och det första jag fick se var en stor bild på mig och Justin och ännu en artikel som handlade om oss ..


   


bild 1 - pannkakor

bild 2 - bada

bild 3 - bella och justin

bild 4 - brev

bild 5 - bella och justin



okej, det var inte precis vad jag ville se, stog en massa igen om vi var tillsammans m.m men jag orkade inte med mer så jag klickade ner den sidan och somnade sen. när jag vaknade nästa morgon gik jag upp och åt frukost och klockan vart rätt mycket ganska fort kändes det som, jag gickk upp på mitt rum och tog upp min laptop och gick in på twitter! jag kollade hur många följare jag hade, @ryanbutler, @LittlecBeadles, två stycken! haha, jag följde dom tillbaka och sen följde jag justin och en massa andra från alla justins följare, väldigt fort fick jag 87 följare, hur då? @ryanbutler hade skrivit, jag kollade. 


every1 should go follow my sister @isabellabutler and make me happy, make sure she feel welcome to twitter!


jag log och följde några stycken tillbaka och skrev en tweet. 


okay, new here on twitter and already have #87followers, so glad! thank you! and i want to congrats @justinbieber cuz' he have #10millionbeliebers


jag loggade ut igen och gick ut och hämtade posten, jag hade fått ett brev från ''canadas high school'' , jag suckade och öppnade brevet. 


''Hej Isabella Butler. Vi tänkte hälsa dig välkommen till Canadas High School genom att skicka din klasslista och en liten karta över skolan. Nästa vecka, då skolan börjar på nytt igen så går du till rektorns kontor så du kan få alla böcker du behöver, sen går du bara efter schemat, jag hoppas att du känner någon eller lär känna någon ganska fort. Vi är glada att du valde att gå på vår skola och vi är försäkrade om att du är i goda händer och kommer trivas!'' 


jag la ner brevet igen och la det på köksbordet, vad skulle jag göra? jag bestämde mej för att laga lite mat, jag gjorde pannkakor! 


- RYAAAAN!!!! skrek jag för full hals. 

- JA?! fick jag som svar. 

- KOOOMMMM NEEER! 


ryan kom klumbigt ner för trappan och gick in i köket och kollade på mej. 


- Vill du ha pannkakor? log jag. 

- ja gärna, ska jag hjälpa dej? 

- ah, ta fram mjöl och socker. 

han tog fram det vil skulle ha och jag började artt hälla i smeten i stekpannan.

- Vad är det där för pannkakor? frågade ryan men äcklad min.

- svenska pannkakor, som vi svenskar gör det! du ska se att det är super! skrattade jag och han nickade lite till svars. 

- di kan väll duka? fortsatte jag. 

- visst. 

han tog tallrikar och glas och dukade ute på altanen sen kom han tillbaka igen. 

- okej, vad ska man äta till dom här då? vi brukar ha sirap på våra men vad har ni då? 

- sylt, grädde och jordgubbar, vi kan även ha glass och smält choklad. 

- oh, gosh.. sa ryan men tog ändå fram det jag sa. 

jag smälte schokladen och sen gick vi ut och började äta, ryan tog en pannkaka med jortgubbar och grädde på och tog en tugga. 

- inte så dumt va? sa jag stolt och åt min. 

- Bella, det här var dom ... godaste pannkakorna jag nånsin ätit! utbrast han och skrattade och jag med. 

- härligt, då kan jag ha kvar lite från det gamla iallafall! log jag. 

- hehe, hur går det med Justin då? frågade han plötligt och jag stelnade till i hela kroppen men fortsatte stelt att äta, jag svalde hårt och öppnade munnen.

- vad menar du? .. sa jag tillslut.

- Ja, jag menar nu när han åkt hem kommer ni ju inte ses på ett tag, hur blir ert förhållande då? log han retasmt. 

- okej.. hur fick du reda på det? sa jag som inte orkade envisas. 

- serist, jag såg när du sjöng låten till honom och när ni kysstes, det står på oceanup och i tidningar, och tillochmed gick på nyheterna igår. Tror du inte jag känner igen min syster? 

- jaja.. 

- du vet att det kommer bli tufft för dej va? 

- tufft? vad kommer bli det? 

- dejtar du justin och hans fans får reda på det kommer jag aldrig våga släppa ut dej ur dörren. 

- jag förstår inte? 

- altså, justins fans är dom meast besatta fansen i hela världen, jag skojar inte, och dom blir avundsjuka, dom kommer skriva hotmejl till dej om att dom ska döda dej för du har 'tagit deras Justin'. 

- okej, men jag ska vara försiktig! jag lovar. sa jag och vi tummade. 


Vi plockade iordning allting och jag la mej ute i solen och sola, men när det blev för varmt så hopade jag i poolen, jag hörde att ryan snackade med någon, jag försökte höra vem det var men jag såg sen att det var i telefonen han snackade bara. jag klev upp ur poolen och torkade mej innan jag gick upp på rummet och bytte om till ett linne och kortbyxor. 


timmarna gick och jag vet inte vad jag gjorde, allt och inget helt enkelt, jag tror till och med att jag städade min garderob? men klockan började näma sej 6 och jag satt nu i sanden på stranden och lyssnade på never let you go men justin och hörde att det plingade på, jag skrek på ryan att han skulle öppna och det gjorde han också, jag orkade inte gå och kolla vem eller vilka det var så jag stannade kvar och höjde volymen på headsetet och la huvudet i knäna, om exakt 8 dagar så ska jag till skolan.. Justin och jag har inte synts på 2 veckor men dt känns som 1 år. mitt bland mina tankar så kommer någon och håller för mina ögon, jag rycker till och försöker ta bort dom men jag lyckades inte så bra. 


- Ryan, ge dej! snälla. sa jag


händerna runt mina ögon släpptes och jag vände mej fort om och innan jag han och se någonting så mötte mina ögon händerna igen och mina läppar var på någon annans läppar i en passonerad kyss, jag la mina händer på händerna över mina ögon och tog sakta bort dom. där satt han. Min Justin. Jag avslutade fort kyssen och slängde mej runt halsn på honom så han vippade och jag kramade han länge. 


- JUSTIN ! BABY! VAD GÖR DU HÄR? skrek jag tyst och kramade han ännu en gång. 

- jag fick en till veka ledigt så nu ska jag bo hos er tills du börjar skolan! sa han och log stort åt mej. 

- åh! jag älskar dej! sa jag tyst och la mej brevid han med huvudet på hans bröst.

- jag älskar dej med. svarade han och där tror jag att jag somnade. 


_____________________________________________________________________


förlåt så så så så så så mycket att vi inte har bloggat, nmen jag har inte haft lust att sitta inne för vädret är ju mums!


men nu fick ni erat efterlängtade chapter och vi 3 på bloggen ska försöka att hjälpas åt att bli duktigare, men ni kommenterar så dåligt så vi vet ju inte om det är bra eller inte och om ni inte tycker om det är det onödigt att vi skriver, så snälla! 5 kommentarer innan nästa!? :D det kan ni väll fixa? 


puss&kram // elin 





Ovido - Quiz & Flashcards